Fester og gæster med alverdens begrænsninger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. maj 2011

Aves.

oplever I også det eller er det også sådan i jeres venskabskreds og familie, at der er mange mennesker der ikke kan spise det alle andre kan.

Så er der nogle med fødevareallergier, så er der nogle med sygdomme, så er der vegetarer osv osv osv...jeg er i gang med at planlægge fest for jeppe til lørdag og det er da lidt af et puslespil at få det hele til at gå op i en højere enhed.

Af 28 mennesker er der en vegetar, 5 med fødevareallergi og en vegetar og tre med cøliaki....det er skisme ikke nemt...men er det også sådan hos jer eller er jeg bare ekstra ramt og har venner og familie som er nogle skrog....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

SiLiMiMa

Eva. skriver:

oplever I også det eller er det også sådan i jeres venskabskreds og familie, at der er mange mennesker der ikke kan spise det alle andre kan.

Så er der nogle med fødevareallergier, så er der nogle med sygdomme, så er der vegetarer osv osv osv...jeg er i gang med at planlægge fest for jeppe til lørdag og det er da lidt af et puslespil at få det hele til at gå op i en højere enhed.

Af 28 mennesker er der en vegetar, 5 med fødevareallergi og en vegetar og tre med cøliaki....det er skisme ikke nemt...men er det også sådan hos jer eller er jeg bare ekstra ramt og har venner og familie som er nogle skrog....

Hold da fast - du får da travlt!

Her i familien er det kun min far, der gør det "besværligt" ej han har jo cøliaki som du ved.

Ellers spiser en af simons venner ikke sukker.... og 2 fra hans klasse spiser ikke svinekød.

heidi

Anmeld

18. maj 2011

chael

Slet ikke. Vi fejler ikke noget i min familie.

Ingen med allergi eller andet.

Vi er madglade og hygger tit over en lækker middag

Så ingen besværlig familie her

*Camilla 21+0

Anmeld

18. maj 2011

Aves.

SiLiMiMa skriver:

Hold da fast - du får da travlt!

Her i familien er det kun min far, der gør det "besværligt" ej han har jo cøliaki som du ved.

Ellers spiser en af simons venner ikke sukker.... og 2 fra hans klasse spiser ikke svinekød.

heidi

Ja, det er altså lidt bøvlet....men de tre med cøliaki har også fødevareallergi og det samme har konrad og en anden gæst, min søster er vegetar....så ja, det er sgu bøvlet...min kusine kunne ikke komme, hendes datter har sukkersyge, så vi er lidt ramte..

Anmeld

18. maj 2011

Aves.

chael skriver:

Slet ikke. Vi fejler ikke noget i min familie.

Ingen med allergi eller andet.

Vi er madglade og hygger tit over en lækker middag

Så ingen besværlig familie her

*Camilla 21+0

Det havde vi heller ikke førhen...så blev der opdaget nogle sygdomme...og nå ja..min søs har jo selv valgt...

Anmeld

18. maj 2011

Kay

i vores familier er der 1 med fødevare allergi over for mange ting... så er der er par meget kresne... og så lille mig... der helts undgår stivelse pga. min pco... + en veninde der er vegetar... og ja det kan være besværligt... jeg plejer selv bare at lave en masse små retter der passer til de forskellige mennesker... sådan noget som pindemadder og forskellige ting... så må de spise det de kan

Anmeld

18. maj 2011

jydeinden

tror kun der er en der er lidt "besværlig" i min familie, eller rettere min kærestes familie, nemlig min svigerfar, han er det så også for to... for han har MEGET slem sukkersyge, og oven i urinsyregigt, så han er på en særlig diæt... suk, tror jeg er glad for der er lang tid til et evt bryllup

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.