Så er jeg igang.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

316 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. maj 2011

camillahej

Var på klinikken igen igår hvor vi skulle have lavet tid til iui men, mine æg var for små, så skulle stikke mig i 3 dage med homon pyha en overvindelse når jeg aldrig har kunnet lide nåle men da jeg havde stukket den ind var det alligevel okay de gjorde faktisk ikke ondt tror bare det var tanken om at skulle stikke sig selv der var klamt.

Så skal tage min nummer to sprøjte nu her.

& så skannes fredag og nok ha iui mandag er lidt nervøs for iui.

Det har fundet ud af igennem en ny sædprøve at min mand intet fejler man skal ha 40 millioner celler min mand har 215 millioner.  Så håber at når vi bliver hjulpet nu at der snart sker noget.

Hvad gør i når i skal skannes så tit og have iui jeg tænker på arbejde ringer i og melder jer syge eller hvordan. & hvor hurtigt er i blevet gravide efter iui?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Nessie

Hold da op, sikke et flot sædtal

Det kan godt være en overvindelse i starten at skulle stikke sig, men det vænner man sig hurtigt til.

Det er jo desværre lidt svært at holde skjult for arbejdspladsen, at man prøver at blive gravid, når man er i behandling.
Men du kan få en §56 aftale hos kommunen, som gør, at din arbejdsplads for refusion for de dage du er væk pga. fertilitetsbehandling, og du skal så heller ikke bruge syge- eller feriedage på det.

Jeg har ikke selv fået IUI, men ICSI, så har ikke lige nogen erfaring omkring graviditet dér at dele ud af

Anmeld

18. maj 2011

camillahej

Nessie skriver:

Hold da op, sikke et flot sædtal

Det kan godt være en overvindelse i starten at skulle stikke sig, men det vænner man sig hurtigt til.

Det er jo desværre lidt svært at holde skjult for arbejdspladsen, at man prøver at blive gravid, når man er i behandling.
Men du kan få en §56 aftale hos kommunen, som gør, at din arbejdsplads for refusion for de dage du er væk pga. fertilitetsbehandling, og du skal så heller ikke bruge syge- eller feriedage på det.

Jeg har ikke selv fået IUI, men ICSI, så har ikke lige nogen erfaring omkring graviditet dér at dele ud af

Tak ja vi var os helt vildt glade og han var rigtig stolt over sædtallet hele dagen.

Okay vil jeg lige tjekke op på det lyder som en super ide med den §56 aftale.

Puuha det var noget af en overvindelse sidder og prøver at tage mig sammen til at ta en sprøjte nu .. hmm . .

Anmeld

18. maj 2011

Nessie

camillahej skriver:

Tak ja vi var os helt vildt glade og han var rigtig stolt over sædtallet hele dagen.

Okay vil jeg lige tjekke op på det lyder som en super ide med den §56 aftale.

Puuha det var noget af en overvindelse sidder og prøver at tage mig sammen til at ta en sprøjte nu .. hmm . .

Sender dig lidt mod og opbakning

Anmeld

18. maj 2011

camillahej

Nessie skriver:

Sender dig lidt mod og opbakning

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.