Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
yahooo. kan næsten ikke vente.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det kan jeg godt forstå =) Tillykke!
Vi har lige en måned endnu inden kønsscanning, men vi skal til NF-scanning her d. 30. maj, det kan kun gå for langsomt! =D
anetteb skriver: yahooo. kan næsten ikke vente.
JulieWH skriver: Det kan jeg godt forstå =) Tillykke! Vi har lige en måned endnu inden kønsscanning, men vi skal til NF-scanning her d. 30. maj, det kan kun gå for langsomt! =D
ventetiden er irriterende
Lone H. skriver: Ih hvor dejligt så fik du ham overtalt
Ih hvor dejligt så fik du ham overtalt
nej, har overtalt mig selv - så tager derind med en veninde, og når vi så finder ud af hvad det bliver så tager jeg ned og køber noget i blåt eller lyserødt. og så når han kommer hjem så skal han overraskes
anetteb skriver: nej, har overtalt mig selv - så tager derind med en veninde, og når vi så finder ud af hvad det bliver så tager jeg ned og køber noget i blåt eller lyserødt. og så når han kommer hjem så skal han overraskes
wee, det bliver spændende for jer...
er det hos jordemoder.dk I skal til kønsscanning?
BigBabyWish skriver: wee, det bliver spændende for jer... er det hos jordemoder.dk I skal til kønsscanning?
nej, hos scanningsklinikken
Den i centeret? De siger først, at de vil kønsscanne fra 17+0....
Blev det så med eller unden 3D?
Kofoed33 skriver: Den i centeret? De siger først, at de vil kønsscanne fra 17+0.... Blev det så med eller unden 3D?
har lige snakket med dem. - han rådede mig til efter 15+0, og det er jeg på fredag. så vil være 15+3 på mandag
og det er bare 2d.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128