afsløre en player...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.015 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. maj 2011

Anonym trådstarter

hej tøser

jeg skriver fordi jeg har en veninde, hvis mand er lidt af en player... han skriver med andre tøser, hvilket der jo ikke er noget i vejen med, men hun har fundet ud af at han skriver ting som at hans ægteskab er dødt, og at konen altid er sur på ham og tvær (hvilket naturligvis ikke passer) og at han ville ønske at han ikke var optaget, så de kunne være sammen... samtidig fortæller han min veninde at det er fordi at tøsen går gennem en personlig krise, at de skriver så meget sammen. min veninde ved hvem det er han skriver med (kender hende ikke personligt dog) og er ved at gå ud af sit gode skind i spekulation over hvorvidt hun skal kontakte denne pige og fortælle hvordan landet virkelig ligger. hun kunne selvfølgelig også tage den op med manden, men det er sket før (han gør aldrig alvor af tingene) og han benægter alt!!!

så hvad synes i piger?? skal hun kontakte pigen og fortælle hende at han bare leger med hende, for hun er "bange" for at konfrontere manden, da de har en pige sammen... og det skal måske nævnes at hun har det okay, med ta han samler appetit ude, så længe han spiser hjemme, men synes ikke at det er fair overfor den pige han har kontakt med..

håber at få nogle konstruktive svar (og ikke noget med at de burde gå fra hinanden, for det vil hun ikke, så det kan jeg jo ikke så godt råde hende til )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

sarahb

Pigen ved jo åbenbart godt at han er gift og har en kone... Så forstår ikk hva du mener...? Hva nu hvis han virkelig synes at deres ægteskab er dødt..? Ka ikk rigtig se pointen andet end det han aktier er over min grænse og jeg ville tá den direkte med ham..

Anmeld

18. maj 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Pigen ved jo åbenbart godt at han er gift og har en kone... Så forstår ikk hva du mener...? Hva nu hvis han virkelig synes at deres ægteskab er dødt..? Ka ikk rigtig se pointen andet end det han aktier er over min grænse og jeg ville tá den direkte med ham..

sagen er at han er mere kærlig overfor min veninde, når han skriver sådan med en pige... så det virker lidt mærkeligt, at han skulle synes at ægteskabet var dødt...

hun synes også bare at det er at holde pigen for nar... og jeg ville da kun blive glad hvis der var en, der ville gøre mig opmærksom på det, hvis jeg stod i pigens situation..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.