Kopholder til barnevogn - SØGES til billig penge ;) UPDATE!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4.715 visninger
14 svar
0 synes godt om
17. maj 2011

Fru.Mäes <3

.... Som overskriften lyder, søger jeg en barnevogns kopholder - ligger du inde med en, som du ikke bruger - så skiv endelig til mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Isabella_mor

FrøkenHedegaard skriver:

.... Som overskriften lyder, søger jeg en barnevogns kopholder - ligger du inde med en, som du ikke bruger - så skiv endelig til mig

De har kopholdere til 20 kroner i tigeren

Anmeld

17. maj 2011

Fru.Mäes <3

isabellamor skriver:

De har kopholdere til 20 kroner i tigeren

Har prøvet - den fungerer bare ikke på vores emmaljunga barnevogn. Den vil ikke lukke sammen ;( Lidt træls!!!

Anmeld

17. maj 2011

Isabella_mor

FrøkenHedegaard skriver:

Har prøvet - den fungerer bare ikke på vores emmaljunga barnevogn. Den vil ikke lukke sammen ;( Lidt træls!!!

Ej hvor nederen, heller ikke hvis du kommer en gummiring eller noget ind.???

Anmeld

17. maj 2011

Fru.Mäes <3

isabellamor skriver:

Ej hvor nederen, heller ikke hvis du kommer en gummiring eller noget ind.???

Den gummi fims der følger med er alt for stor og uden gummien, hænger kopholderen under - så er der ikke meget funktion i den Så smed den faktisk ud, fordi jeg blev TOSSET på den!!! Måske man skulle prøve at købe en mere, også nørkle lidt med den, indtil den passede!!! For dt var satme billigt - i forhold til hvis man skulle købe en i babysam og alle de andre butikker

Anmeld

17. maj 2011

Isabella_mor

FrøkenHedegaard skriver:

Den gummi fims der følger med er alt for stor og uden gummien, hænger kopholderen under - så er der ikke meget funktion i den Så smed den faktisk ud, fordi jeg blev TOSSET på den!!! Måske man skulle prøve at købe en mere, også nørkle lidt med den, indtil den passede!!! For dt var satme billigt - i forhold til hvis man skulle købe en i babysam og alle de andre butikker

jeg har ikke prøvet at sætte min på endnu.. men øv..

Anmeld

18. maj 2011

Fru.Mäes <3

isabellamor skriver:

jeg har ikke prøvet at sætte min på endnu.. men øv..

Du har måske den fra tiger? Når og hvis du får den monteret - så skriver du sku lige hvordan du gjorde!!! Skal vi ikke lige aftale det

Anmeld

18. maj 2011

Isabella_mor

FrøkenHedegaard skriver:

Du har måske den fra tiger? Når og hvis du får den monteret - så skriver du sku lige hvordan du gjorde!!! Skal vi ikke lige aftale det

haha jo.. men der er vel forskel på vores stel. jeg har en simo. der er tyndt alu metal imellem håndtagene, det bliver nok lettere for mig? 

Anmeld

18. maj 2011

Fru.Mäes <3

haha jo.. men der er vel forskel på vores stel. jeg har en simo. der er tyndt alu metal imellem håndtagene, det bliver nok lettere for mig? 

Ha ha Gik bare ud fra at du havde samme stel ligesom mig Hi hi Hold mig opdateret på om du får den på Godnat - må hellere komme i seng...

Anmeld

18. maj 2011

Mig med maven

Vi har købt en i Tiger, og vi har Emmaljunga. Vi pillede gummiet ud, og erstattede det med en engangsvaskeklud. SÅDAN ny kopholder 20,- NICE!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.