Tanken om at min eks banker på døren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

565 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg har gemt min eks kærestes tlf nr i 2 år nu. Vi har et fælles barn som han ikke har set da det med at være far slet ikke fungerede for ham dengang. I sidste uge ville jeg se om han ville svare hvis han fik en "ups" sms,selvom den ikke var til ham. Jeg sendte den 21.47. Fik svar 21.48. Han skrev at jeg vidst nok havde sendt forkert.. Men han svarede i det mindste! Jeg kunne ikke helt finde ud af hvad jeg skulle syntes om det. Jeg lod min tlf ligge og undgik at svare da jeg var gået i baglås.

Dagen efter får jeg en sms fra ham! Han skriver at han godt var klar over at den sms han fik fra mig kun var for at få hans opmærksomhed (han har ret). Vi skrev frem og tilbage. Han sagde at han gerne ville være en del af sin søns liv nu. Derefter spurgte han hvorfor jeg stadig havde hans nr. Vores kontakt stoppede for 2 år siden. Sandheden er at jeg ikke har kunne få migselv til at slette det. Det ville jeg selvfølgelig ikke sige! Jeg sagde istedet at jeg gemte det i tilfælde af at det værste skulle ske med vores søn,så kunne jeg ringe og give beskeden videre. Så blev eksen vred og sagde at han ville være en del af livet,ikke af døden. Han ville kun være en del af alvorlig sygsom hvis han var en del af vores drengs liv. Det giver også mening for mig.

Jeg tager ned at handle mens vi smser. Da jeg kommer tilbage fortæller min nabo at der har været en høj,spinkel mand med briller der har banket på min dør. Jeg skriver og spørger eksen om han har været her? Han skrev nej. Hvis det var mig så havde jeg siddet der til vi havde talt sammen eller politiet havde flyttet mig. Det er også rigtigt nok. Jeg kender ham. Vi stoppede skriveriet men nu håber jeg faktisk lidt på at det banker på døren og det er ham.- Jeg ved godt nok ikke hvad jeg skal sige osv,men tanken om at han banker på min dør har givet en masse tankemylder

Hvis han kommer og banker på min dør,hvad syntes i så jeg skal gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Anonym trådstarter

slet ingen der har nogle gode råd til hvis han kommer og banker på døren?

Anmeld

17. maj 2011

Isabella_mor

jamen så får i jo snakket sammen hvordan i skal løse det, så han kan være der for jeres barn... og så må man da håbe at han ønsker det og gær noget ved det.. 

Anmeld

18. maj 2011

twinboys

isabellamor skriver:

jamen så får i jo snakket sammen hvordan i skal løse det, så han kan være der for jeres barn... og så må man da håbe at han ønsker det og gær noget ved det.. 

Anmeld

18. maj 2011

N&J

Hvor jeg kender den følelse, du lukker ham ind og så snakker I om alt det I har på hjertet, og så spørg om han har lyst til at prøve og tilbringe lidt tid sammen med jeres barn.. 

Men skriv evt. en pb, for har lige stået samme sted også efter 2 år uden kontakt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.