Millesmammi skriver:
hvor er den smuk <3
mine svigerforældre har også en alaskan blandet med en schæfer - de skal da ha rigtig meget motion skal de ikke? :-)
- spørger bare lige fordi, at deres kommer bare lige ud i haven at rende lidt, de gider ikke gå med ham, jo måske en lille tur inden de skal i seng. han er 6 måneder. og nu er han begyndt at bide deres ting i stykker, og når man siger til dem at det er fordi han mangler motion, så lukker de ørene!
uhhhh hvors bed også ALT i stykker og gravede haven op... og det var ganske enkelst fordi jeg ik kunne holde til at gå så meget med ham som han havde brug for... men det stoppede med det samme da han flyttede ud til min mor fordi han bliv luftet 3 gange om dagen.. og minimum 3kms gåtur hver gang...
nu går de med ham to gange men det er på minimum 10 kg hver gang... han er VIRKELIG motionkrævende... (det skal lige siges min far løber hver dag og der er han med)
jeg syntes personligt at de to racer er en tåbelig blanding med hensyn til motion... det er SÅ vildt det de har brug for...
og øh jeg kan kun sige hel og lykke hvis de ik lufter den mere... og hel og lykke for det er en MEGET stædig hund...
vores gør kun det HAN vild... så det bliver ALDRIG en hund man kan gå med uden snor fordi hvis han ser noget så løber han altså¨bare... han skal nok komme tilbage men ik når man kalder... det skal lige siges at de har gået til træning med ham og træneren sage bare ÅH NEJ da han fik afvide hva race han var.. de er næsten UMULIGE ta få til at gøre det du vil ha dem til NÅR DU VIL... de gør det i de fleste tilfælde NÅR DE VIL..
men det er en fantastisk familiehund... vil nok ik sige man skal ha den sammen med babyer... vores f.eks. kan godt lide at tage folks hænder i munden og så trække lidt i dem fordi man skal følge med ham.. normalt ud til hans tæppe og så lege trække leg med ham.. men han gør det også ved mindre børn og det kan de altså ik HELT forså... mine tror f.eks. at han bider dem og det gør han SLET ik...
Anmeld