Overvægt og gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.832 visninger
53 svar
0 synes godt om
17. maj 2011

Anonym trådstarter

Hejsa piger Jeg er overvægtig og har i snart 2 år prøvede, uden held Mit spørgsmål er til jer der ved at i er overvægtige, men blev gravid: hvor lang tid prøvede i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Anonym trådstarter

Ups: jeg har prøvede uden held med at blive gravid!

Anmeld

17. maj 2011

miss freja

Anonym skriver:

Hejsa piger Jeg er overvægtig og har i snart 2 år prøvede, uden held Mit spørgsmål er til jer der ved at i er overvægtige, men blev gravid: hvor lang tid prøvede i?

Jeg er en del overvægtig, og det tog os 3 måneder fra jeg smed mine p-piller. Så det gik ret stærkt synes jeg. Jeg havde slet ikke forventet det ville gå så stærkt.

Held og lykke med jeres projekt. Har I egentlig fået undersøgt om der er noget andet galt end din overvægt, som forhindre jeres projekt baby?

Anmeld

17. maj 2011

Anonym trådstarter

miss freja skriver:

Jeg er en del overvægtig, og det tog os 3 måneder fra jeg smed mine p-piller. Så det gik ret stærkt synes jeg. Jeg havde slet ikke forventet det ville gå så stærkt.

Held og lykke med jeres projekt. Har I egentlig fået undersøgt om der er noget andet galt end din overvægt, som forhindre jeres projekt baby?

Jah det har vi og der er ikke noget galt, :s men det er da fedt at du allerede blev gravid efter 3 måNender

Anmeld

17. maj 2011

B&J

jeg er meget overvægtig en bmi på over 50 og jeg blev gravid efter 3mdr ved ikke om vi var heldige eller om jeg bare nemt kan blive gravid lige som resten af min familie ved slet ikke om det ligger til en men vi var heldige men tit når folk også begynder af tabe sig får de held med en lille baby

Anmeld

17. maj 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jeg er meget overvægtig en bmi på over 50 og jeg blev gravid efter 3mdr ved ikke om vi var heldige eller om jeg bare nemt kan blive gravid lige som resten af min familie ved slet ikke om det ligger til en men vi var heldige men tit når folk også begynder af tabe sig får de held med en lille baby

Oki, det er da fedt at det er nemt for dig! bliver sku lidt misundelig Uhh jeg håber, har nu tabt mig 6 kg så håber der snart sker noget!

Anmeld

17. maj 2011

B&J

Anonym skriver:

Oki, det er da fedt at det er nemt for dig! bliver sku lidt misundelig Uhh jeg håber, har nu tabt mig 6 kg så håber der snart sker noget!

Jeg håber også for jer der snart sker noget har du været ved lægen til en snak?

Anmeld

17. maj 2011

mafalck

Jeg er også overvægtig -  jeg ændrede min kost i 4måneder og var ikke på p-piller, og fik en ny kæreste og det var ikke meningen at jeg skulle være gravid, men det blev jeg første gang vi havde sex (det blev også den enste)

har i dag en datter på 15 mdr som jeg elsker over alt på jorden..

Anmeld

17. maj 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Jeg blev gravid ½ år efter jeg smed p-pillerne, men det endte med en MA. ½ år efter var jeg gravid igen - og nu har vi Isabella på ½ år 

Anmeld

17. maj 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jeg håber også for jer der snart sker noget har du været ved lægen til en snak?

Jep det har jeg, han siger at hvis jeg bare spiser sundt, og dyrker motion, så skal det nok komme. Men hvis der stadig ikke er sket noget inden for det næste halve år, skal vi hendvænne os igen! Så vi må se hvad der sker!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.