Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej søde piger
Vi vil gerne give vores forældre et "photoshoot" med familien i kobberbryllupsgave i august. Er der nogen herinde der er skrappe til at tage billeder og som måske har erfaring/er uddannet der har lyst til dette?? Det må max koste 1500.- og vi kan selv få billederne fremkaldt hvis det er. Vi vil gerne have nogle forskellige billeder.
Kram, Bavianis
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bavianis skriver: Hej søde piger Vi vil gerne give vores forældre et "photoshoot" med familien i kobberbryllupsgave i august. Er der nogen herinde der er skrappe til at tage billeder og som måske har erfaring/er uddannet der har lyst til dette?? Det må max koste 1500.- og vi kan selv få billederne fremkaldt hvis det er. Vi vil gerne have nogle forskellige billeder. Kram, Bavianis
Hej
Jeg er ikke uddannet men jeg har taget billeder i nogle år nu og har et fint kamera Canon EOS 550D som tager flotte billeder. jeg har fået meget ros for mine billeder. du kan jo se et par stykker hvis du er interesseret i at se/høre mere
Michelle
desværre for langt væk for mig
men frem for dig... ved der er mange dygtige piger herinde
WishForaMiracle skriver: Hej Jeg er ikke uddannet men jeg har taget billeder i nogle år nu og har et fint kamera Canon EOS 550D som tager flotte billeder. jeg har fået meget ros for mine billeder. du kan jo se et par stykker hvis du er interesseret i at se/høre mere Michelle
Det vil jeg meget gerne! Jeg sender dig lige en PB med min mail. Er det ok?
Camillas-photography skriver: desværre for langt væk for mig men frem for dig... ved der er mange dygtige piger herinde
Det håber jeg
Bavianis skriver: Det vil jeg meget gerne! Jeg sender dig lige en PB med min mail. Er det ok?
Bare iorden
Bavianis skriver: Det håber jeg
Dinna88 tager bare de flotteste billeder, prøv at spørge hende
Dot D skriver: Dinna88 tager bare de flotteste billeder, prøv at spørge hende
God ide! Det gør jeg. Men først i morgen - for nu tror jeg at jeg skal have lidt skønhedssøvn (ikke at jeg har brug for det, host host!)
Bavianis skriver: God ide! Det gør jeg. Men først i morgen - for nu tror jeg at jeg skal have lidt skønhedssøvn (ikke at jeg har brug for det, host host!)
Hi hi... så bare sørg for at blive frisk og veludviklet, thi hi.....
Dot D skriver: Hi hi... så bare sørg for at blive frisk og veludviklet, thi hi.....
Nu kom Peter Mogensen lige på TV, så nu bliver jeg nok nødt til lige at blive lidt klogere på politik, hihi! Uh, han er så NUTTET!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128