Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sygehuset ringede idag til mig, de har en tid til oz kl. 13 imorgen i århus... Da det var en sekretær der ringede så kunne jeg ikk få svar på prøver... Men føj hvor er jeg nervøs nu.....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det kan jeg godt forstå du er.
www.stjerneleg.dk
Oliver&Troia <3 skriver: Sygehuset ringede idag til mig, de har en tid til oz kl. 13 imorgen i århus... Da det var en sekretær der ringede så kunne jeg ikk få svar på prøver... Men føj hvor er jeg nervøs nu.....
Sikke ubehageligt i ikke kunne få et svar med det samme. Jeg sender alle mine tanker til jer og håber på det bedste i morgen.
Jeg krydser fingre, det gør jeg virkelig....
Jeg håber i får gode svar.
for gode, positive svar.
Tusind tak tøser, er bare glad for jeg ikk skal vente til næste uge... men puha der er lang tid til kl. 13 imorgen
Jeg krydser alt hva jeg kan
Lise skriver: Jeg har netop læst det første indlæg... Puha, er ked af at du/i skal gennem dette, og håber inderligt at i slipper med forskrækkelsen. Jeg krydser mine fingre for jer.
Jeg har netop læst det første indlæg... Puha, er ked af at du/i skal gennem dette, og håber inderligt at i slipper med forskrækkelsen. Jeg krydser mine fingre for jer.
Tak det håber jeg sørme oz
Det var en hurtig tid.............. Jeg håber at i får en førsteklasses behandling derude, og at i kommer hjem med en lille rask tumling.
Du er velkommen til at bruge mig, da jeg desværre kender børneafdelingen på skejby særdeles godt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128