Fuck verden er uretfærdig-----OPDATE

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.355 visninger
18 svar
0 synes godt om
17. maj 2011

Oliver,Troia&Wictor

Sygehuset ringede idag til mig, de har en tid til oz kl. 13 imorgen i århus... Da det var en sekretær der ringede så kunne jeg ikk få svar på prøver... Men føj hvor er jeg nervøs nu.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Mi

Det kan jeg godt forstå du er.

www.stjerneleg.dk

Anmeld

17. maj 2011

Mette.

Oliver&Troia <3 skriver:

Sygehuset ringede idag til mig, de har en tid til oz kl. 13 imorgen i århus... Da det var en sekretær der ringede så kunne jeg ikk få svar på prøver... Men føj hvor er jeg nervøs nu.....

Sikke ubehageligt i ikke kunne få et svar med det samme. Jeg sender alle mine tanker til jer og håber på det bedste i morgen. 

Anmeld

17. maj 2011

Ina33

Oliver&Troia <3 skriver:

Jeg krydser fingre, det gør jeg virkelig....

Jeg håber i får gode svar.

Anmeld

17. maj 2011

lisesp83

for gode, positive svar.  

Anmeld

17. maj 2011

Oliver,Troia&Wictor

Tusind tak tøser, er bare glad for jeg ikk skal vente til næste uge... men puha der er lang tid til kl. 13 imorgen

Anmeld

17. maj 2011

Lady Marion <3

Jeg krydser alt hva jeg kan

Anmeld

17. maj 2011

Lise

Jeg har netop læst det første indlæg... Puha, er ked af at du/i skal gennem dette, og håber inderligt at i slipper med forskrækkelsen. Jeg krydser mine fingre for jer.

Anmeld

17. maj 2011

Oliver,Troia&Wictor

Lise skriver:

Jeg har netop læst det første indlæg... Puha, er ked af at du/i skal gennem dette, og håber inderligt at i slipper med forskrækkelsen. Jeg krydser mine fingre for jer.

Tak det håber jeg sørme oz

Anmeld

17. maj 2011

anna-jonas

Det var en hurtig tid.............. Jeg håber at i får en førsteklasses behandling derude, og at i kommer hjem med en lille rask tumling.

Du er velkommen til at bruge mig, da jeg desværre kender børneafdelingen på skejby særdeles godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.