Helt ny på baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

A&F

Velkommen til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

twinboys

velkommen til siden men pas på man bliver afhængig af baby.dk

Majbritt

Anmeld

17. maj 2011

LuciaLiann

Tusind tak allesammen er sikker på jeg nok skal blive glad for at være herinde er egentligt også på minmave.dk men den bruger min søster, så tænkte at jeg vil bruge den her som min side i stedet

Babywish1 jeg er også glad for at være herinde sammen med dig

Anmeld

17. maj 2011

Millesbaby

Så kan vi være nye sammen

Vi kender jo hinanden fra nogle andre steder

Anmeld

17. maj 2011

Frøken J.

LuciaLiann skriver:

Hej alle sammen

Jah så er jeg også fundet ind på denne side Håber at vi alle får det rigtig godt herinde... skal lige lære at finde rundt, men regner ikke med at det tager ret lang tid

Mvh LuciaLiann

Rigtig mange gange velkommen!

Anmeld

17. maj 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
LuciaLiann skriver:

Hej alle sammen

Jah så er jeg også fundet ind på denne side Håber at vi alle får det rigtig godt herinde... skal lige lære at finde rundt, men regner ikke med at det tager ret lang tid

Mvh LuciaLiann

Velkommen til

Hvor i landet er du så fra..sådan ca. og fortæl endelig lidt om dig selv..hvis du har lyst.

Kærligst
Sussie

>> Moderator på baby.dk <<

Anmeld

17. maj 2011

LuciaLiann

Jeg er 21 år og bor i Vejle sammen med min kæreste på 25 og vores golden retriever tæve Bea på 6½

Vi er begge flyttet herned fra Thisted for at læse til lærer...

Vi har ikke været igang med PB særlig længe... Faktisk ville vi først starte her maj/juni, men da jeg opdagede en uplanlagt graviditet i marts blev det hele lige skubbet lidt frem.. vi var rigtig lykkelige for det begge to selvom det ikke var planlagt.. desværre endte det med en SA i uge 8+1... venter stadig på min mens efter SA d. 6 april.. vi har ikk brugt prævention i mellemtiden, men tester stadig negativ.. så nu synes jeg godt bare min mens må komme så vi kan komme igang med at prøve igen

Anmeld

17. maj 2011

Dansker I Holland

Velkommen til Det er den bedste babyside i hele verden hvis du spørger mig fniz..

Anmeld

17. maj 2011

Clisolka

Velkommen til! Håber du bliver glad for at være herinde 

Anmeld

18. maj 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Velkommen til baby.dk

Håber du bliver glad for at være her, og får udnyttet alle de gode muligheder der er herinde.

Mvh Carina Kruse, Moderator på baby.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.