Hvad/Hvordan ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

246 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. maj 2011

JuliaNielsen

Hej Tøzer,.

jeg har virkelig brug for jeres hjælp,. Min far er alkoholiker, og han elsker at være det,. Han slap kontakten med mig da jeg var 13-14 år gammel, hvor vi kun sås til familiefester, osv,. Hvor vi sener har kunnet bedre sammen da jeg begyndte at drikke..!

Jeg har 3 ældre søskende med samme far, som han har været ligesådan overfor,  Han kommer nu her i weekenden fordi jeg skal holde 20 års fødselsdag, og selvfølgelig et eller andet sted henne glæder jeg mig til at se ham, men jeg frygter det også lidt,. Siden jeg fortalte ham for godt og vel 20 uger siden at jeg var gravid sagde han blot okay,. Og han har overhovede ikke ringet så meget som 1 gang for at høre hvordan det gik, er så skuffet, og jeg er virkelig bange for at komme til at fortælle ham det på lørdag,. Men min sorg over svigtet og mit håb på det ville vække noget i ham er så stort,. Min søster har 2 børn han heller ALDRIG har set,. Hvordan bearbejder jeg dette og ikke mindst kommer vider med mit liv,. er trær af at vente på noget som jeg jo inderst inde godt ved aldrig sker :-( Men kan slet ikke klare tanken om min lille kommende søn ikke skal have en morfar.? Og da slet ikke at jeg en dag bliver nød til at fortælle ham at (morfar) er død af druk..!

Og til sidst, farsdagsgave, hvad gør jeg der ? Jeg nægter at give ham sprut osv, Men han intresserer sig ikke for andet,. Undskyld mit lidt lange indslag men efter jeg er blevet gravid rammer det mig bare meget hårde,.! Frustreret..!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

JuliaNielsen

JuliaNielsen skriver:

Hej Tøzer,.

jeg har virkelig brug for jeres hjælp,. Min far er alkoholiker, og han elsker at være det,. Han slap kontakten med mig da jeg var 13-14 år gammel, hvor vi kun sås til familiefester, osv,. Hvor vi sener har kunnet bedre sammen da jeg begyndte at drikke..!

Jeg har 3 ældre søskende med samme far, som han har været ligesådan overfor,  Han kommer nu her i weekenden fordi jeg skal holde 20 års fødselsdag, og selvfølgelig et eller andet sted henne glæder jeg mig til at se ham, men jeg frygter det også lidt,. Siden jeg fortalte ham for godt og vel 20 uger siden at jeg var gravid sagde han blot okay,. Og han har overhovede ikke ringet så meget som 1 gang for at høre hvordan det gik, er så skuffet, og jeg er virkelig bange for at komme til at fortælle ham det på lørdag,. Men min sorg over svigtet og mit håb på det ville vække noget i ham er så stort,. Min søster har 2 børn han heller ALDRIG har set,. Hvordan bearbejder jeg dette og ikke mindst kommer vider med mit liv,. er trær af at vente på noget som jeg jo inderst inde godt ved aldrig sker :-( Men kan slet ikke klare tanken om min lille kommende søn ikke skal have en morfar.? Og da slet ikke at jeg en dag bliver nød til at fortælle ham at (morfar) er død af druk..!

Og til sidst, farsdagsgave, hvad gør jeg der ? Jeg nægter at give ham sprut osv, Men han intresserer sig ikke for andet,. Undskyld mit lidt lange indslag men efter jeg er blevet gravid rammer det mig bare meget hårde,.! Frustreret..!

pis skulle være ano :-(

Anmeld

17. maj 2011

Frk-Lotusblomst

Kære Julia.

Jeg kender dine fustrationer. Og ejg kender til at have alkoholiske forældre. Jeg ahr taget det valg at når vi herhjemme engang får bærn, så kommer de (min far, stedmor og mor) ikke til at have meget kontakt med den bette. Min far fordi han er alkoholiker og er utilregnelig, har stort temperament, blvier voldelig når han drikker, min stedmor fordi hun drikker, - er med til at bibeholde fars alkoholmisbrug og min mor fordi hun drikker.
Det er altså bare deres tab. Hvis de skal være en del af børnenes liv må de ændre sig.  

Selvfølgelig skal de se den bette osv men kun i ædru tilstand.

Ang. om hvordan du skal fortælle det. SÅ er det jo bare at fortælle det. Og hvis han ikke er interesseret i jeres lille bebs så er det jo hans tab. Også slevom du ønsker barnet skal kende sin morfar, må du jo også beskytte det mod hans fejl..

jeg undskylder hvis du synes det er hårdt af mig, men mine små skal IKKE opleve noget af det jeg har.  

Jeg ahr ganske lidt kontakt med min far men giver self gaver osv. Farsdagsgave sender jeg altid et eller andet. først var det vin, nu er der strømper, underbukser, sådan noget som jeg ved han har ønsket sig i fødselsdags eller julegave.

Jeg håber du kunne bruge det til noget, og du skal være velkommen til at skrive til mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.