Hvor belastende... tests!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.074 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. maj 2011

LSU

Jeg har en grum mistanke om at jeg er gravid. Jeg har nu taget to Valmed test og en clear blue og hvad sker der... INGENTING! De to Valmed, viser ingenting og clear blue viser bare den der bog. Jamen altså.... Jeg har jo ikke gjort noget forkert.

Jeg må åbenbart bare ikke få vished... suk altså!

Sorry skulle bare lige ud med det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Caroline86

jeg forstår ikke helt? Kommer der hverken test eller kontrolstreg frem?

For så må du da næsten have gjort et eller andet galt medmindre alle 3 teste er defekte (jeg kender ikke ret meget til clearblue testen, men ved at den skal sige enten gravid eller ikke gravid)... hmm

Anmeld

17. maj 2011

LSU

Caroline86 skriver:

jeg forstår ikke helt? Kommer der hverken test eller kontrolstreg frem?

For så må du da næsten have gjort et eller andet galt medmindre alle 3 teste er defekte (jeg kender ikke ret meget til clearblue testen, men ved at den skal sige enten gravid eller ikke gravid)... hmm

Jeg forstod heller ingenting. Jeg har testet MASSER af gange før i tiden og de har altså virket fint.

Men de to Valmed viste bare ingenting. De forblev bare hvide. Clear Blue har jeg heller ikke prøvet før, men læste instruktionen grundigt først. Den bog der fremkommer, betyder at der er sket en fejl.

Anmeld

17. maj 2011

Caroline86

Pv86 skriver:

Jeg forstod heller ingenting. Jeg har testet MASSER af gange før i tiden og de har altså virket fint.

Men de to Valmed viste bare ingenting. De forblev bare hvide. Clear Blue har jeg heller ikke prøvet før, men læste instruktionen grundigt først. Den bog der fremkommer, betyder at der er sket en fejl.

TRÆLS!

Anmeld

17. maj 2011

LSU

Caroline86 skriver:

TRÆLS!

Rigtig meget... Man vil jo bare gerne vide besked.

Men 1000 tak fordi du tog dig tid til at svare 

Anmeld

17. maj 2011

Caroline86

Pv86 skriver:

Rigtig meget... Man vil jo bare gerne vide besked.

Men 1000 tak fordi du tog dig tid til at svare 

ja, det kan jeg godt forstå! Uvisheden er forfærdelig!!! Du må have fat i nogle nye tests...

Og selvfølgelig havde jeg da tid

krydser for dig

Anmeld

17. maj 2011

sweet

Pv86 skriver:

Jeg har en grum mistanke om at jeg er gravid. Jeg har nu taget to Valmed test og en clear blue og hvad sker der... INGENTING! De to Valmed, viser ingenting og clear blue viser bare den der bog. Jamen altså.... Jeg har jo ikke gjort noget forkert.

Jeg må åbenbart bare ikke få vished... suk altså!

Sorry skulle bare lige ud med det.

ejjj hvor træls... jeg plejer at bruge valmed og de har aldrig gjort sådan ved mig...

Anmeld

17. maj 2011

LSU

sweet skriver:

ejjj hvor træls... jeg plejer at bruge valmed og de har aldrig gjort sådan ved mig...

Jeg har oplevet det én gang før. Men ja det er rigtig træls. Har flere symptomer, og selvom jeg ikke skal have mens endnu, så ved jeg fra andre gange, at jeg danner hcg rigtig hurtigt, så vil bare gerne have svar!

Anmeld

17. maj 2011

Kay

Pv86 skriver:

Jeg har oplevet det én gang før. Men ja det er rigtig træls. Har flere symptomer, og selvom jeg ikke skal have mens endnu, så ved jeg fra andre gange, at jeg danner hcg rigtig hurtigt, så vil bare gerne have svar!

jeg har også oplevet to valmed der var blanke... godtnok ik i samme pakke... det var lige som om der var nogen der havde glemt at putte farve i!?

Anmeld

17. maj 2011

sweet

Pv86 skriver:

forstår jeg godt... du må skynde dig ned i morgen tidlig og købe en test mere..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.