Oplevelser med kønsscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. maj 2011

>>Carina<<

Har besluttet mig for at få en kønsscanning om to dage Jeg er så spændt og glæder mig. Men ku godt tænke mig at høre om jer andres oplevelser med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Carina1984 skriver:

Har besluttet mig for at få en kønsscanning om to dage Jeg er så spændt og glæder mig. Men ku godt tænke mig at høre om jer andres oplevelser med det

Jeg fik en kønsscanning da jeg ventede Frederikke.

Det var en stor stor oplevelse, og jeg skal ærligt indrømme, at jeg ikke kunne holde tårene tilbage, da jordemoderen der scannede mig sagde: "Det ser sørme ud til at det er en lille pige"

Det var en smadder god oplevelse... Men også mest af alt fordi jeg inderligt ønskede mig endnu en pige (selvom jeg selvfølgelig også var blevet super lykkelig for en dreng, ingen tvivl om det).

Anmeld

17. maj 2011

>>Carina<<

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Jeg fik en kønsscanning da jeg ventede Frederikke.

Det var en stor stor oplevelse, og jeg skal ærligt indrømme, at jeg ikke kunne holde tårene tilbage, da jordemoderen der scannede mig sagde: "Det ser sørme ud til at det er en lille pige"

Det var en smadder god oplevelse... Men også mest af alt fordi jeg inderligt ønskede mig endnu en pige (selvom jeg selvfølgelig også var blevet super lykkelig for en dreng, ingen tvivl om det).

Årh jeg glæder mig Har en dreng i forvejen så ville være dejligt at ha en af hver men jeg har en fornemmelse af at det er en dreng så blir spændende at se

Anmeld

17. maj 2011

asr2009

Jeg syntes at begge scanninger man er til var vildt fantastiske, da jeg lå der havde jeg slet ikke forstillet mig at det ville være så fantastisk at se sit barn på det skærmbillede. Det virker jo helt uvirkeligt at et barn kunne lægge inde i ens mave

Men selve kønsscanningen er jo rigtig spændende, at få at vide om det er en dreng eller pige. Jeg var sikker på fra starten at det blev en dreng og det blev det også, men at man fik det bekræftet til scanningen var bare en lettelse. Så vidste jeg hvad jeg skulle købe af tøj osv.

Du skal hvertfald glæde dig, nummer to scanning (kønsscanning) er ligeså spændende som første, hvis ikke mere

Hvad håber du at det bliver?? I bund og grund er det jo ligemeget, men man ønsker sig jo altid et køn mere end det andet. Jeg ønskede mig mest en pige, men fik en dreng og er jeg super glad for, han er jo super dejlig

Anmeld

17. maj 2011

Dansker I Holland

Carina1984 skriver:

Hey. Jeg fik godt nok ikke en kønsscanning, men fik af vide at vi skulle have en pige til MD Og det var skam rigtigt nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.