Hundehvalpe sælges til de rette mennesker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.166 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. maj 2011

morNov2010

Vi er tre hvalpe, født den 29-3-2011, der gerne vil have et sted at bo. Vi er klar til at flytte hjemmefra om 1 uge. Der er 1 hvid/gul hun, 1 sort hun og en sort han med hvide aftegninger.

Vores mor er en golden retriever/labradorblanding der ligner en golden retriever og vores far er en blanding som ligner en formel 1 labrador. Begge forældre er gode og stabile familiehunde, med gode sind.

Vi er vant til alle slags børn, larm og kat.

Ring til Louise 20 98 97 45 eller Jacob 31 22 45 74. Bedst efter kl. 16. Kontakt os ved pris forespørgsel, fremvisning mm.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Mira0911

Det er så farligt for mig at se hunde... De er jo kære... 

Anmeld

17. maj 2011

morNov2010

MoarJ skriver:

Det er så farligt for mig at se hunde... De er jo kære... 

De er nemlig bare SÅ lækre.... glemte for øvrigt at skrive, at hvalpene bor i Kjellerup mellem Silkeborg og Viborg

Anmeld

17. maj 2011

Mira0911

morNov2010 skriver:

De er nemlig bare SÅ lækre.... glemte for øvrigt at skrive, at hvalpene bor i Kjellerup mellem Silkeborg og Viborg

Nååh... Ikke langt fra mig... Jeg kan ikke have en hund mere.. Og har ikke overskuddet til det, da jeg skal føde til september... 

Anmeld

17. maj 2011

TbCp

Nøøøj hvor er de søde!!! Vi går faktisk med lidt planer om måske snart at skulle have hund... og jeg er da bare faldet totalt for den lille lyse der

Anmeld

17. maj 2011

morNov2010

TbCp skriver:

Nøøøj hvor er de søde!!! Vi går faktisk med lidt planer om måske snart at skulle have hund... og jeg er da bare faldet totalt for den lille lyse der

Hun er simpelthen også bare noget af det kæreste. Hvis vi skulle have en hun hund, så ville det klart blive hende. Hun er så stille og rolig, venter på tur og er så glad af sind.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.