Da jeg skulle giftes i januar, havde jeg bestilt tid til frisøren til klip osv en uges tid inden... Hvad jeg så ikke lige vidste var, at de tossede tøser havde ringet til frisøren og aftalt at hun skulle sætte hår og lægge makeup også... Da hun var ved at være færdig med det (troede bare hun var flink, havde fantastisk kemi med den søde frisør) kom tøserne væltende ind i salonen med picnic kurv og champange... Derefter bortførte de mig laaangt ud på bøhlandet, hvor vi indspillede en cd- det var skide sjovt, især fordi vi var så blandet en landhandel :0) derefter kørte vi til byen hvor de havde bestilt bord til en lækker frokost. Så blev jeg bortført igen, hvem til min bror og svigerindes hus, hvor der blev serveret drinks og snack... Pludselig står der en gubsak i badekåbe, og var sikker på det var en stripper... Men nej, det var en mandlig nøgen model, og så fik vi ellers tegneundervisning! Så var det efterhånden blevet aften, og fik stukket en tallerken og bestik i hånden, og så skulle vi ud og køre igen... Synes det var meget mærkeligt med den tallerken... Vi kørte ud til min far, hvor min kommende ægtemand og pigernes drenge og min far sag og hyggede. Det viste sig at de skønne dejlige mennesker havde bortført Simon -som kommer fra Jylland og derfor ikke har anden omgangskreds end min familie og venner-og taget ham ud og golfe hele dagen... Vi spiste allesammen en dejlig middag de havde lavet i huset, hyggede enormt meget, og de havde også lavet en quiz hvor Simon og jeg kom i "den varme stol"... Nøj, det var en skøn dag!
Anmeld