Ideer til polterabend i Odense/omegn??!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.583 visninger
15 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. maj 2011

klmf

Hello ladies...

Min fantastiske veninde skal giftes i år, så vi skal have stablet en polterabend på benene, men er helt blank for ideer.

Kan I ikke lige hjælpe med nogle indspark af gode ideer! Vi kan være i Odense, Svendborg og deromkring. Det skal passe til en flok tøser på 10-15 stykker...

Tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

TbCp

Da min veninde skulle giftes var vi bla. ude og indspille en cd... det var skide skægt!
Efter det var vi ude og spille "kæmpe-bordfodbold"....

Jeg skal lige se om jeg kan finde adresserne hvis du kan bruge noget af det.

Anmeld

17. maj 2011

TbCp

Nå ja og i lørdags var en af mandens bekendte på polterabend, der var de bla. til pole-dancing undervisning. Det havde vist været ret sjovt

Anmeld

18. maj 2011

klmf

TbCp skriver:

Da min veninde skulle giftes var vi bla. ude og indspille en cd... det var skide skægt!

Uh, det der kæmpe bordfodbold var måske noget! Indspille CD tror jeg ikke er hende og strip fitness har hun vist lige prøvet... Tak for input

Anmeld

18. maj 2011

Sir William

Hvad med fægtning? Odense Fægteklub kunne måske organisere noget, deres hjemmeside er www.ofk.dk.

Der vil I få grinet en del, havde nogle hyggelige stunder og bare have det sjovt.

Et barkursus kunne jo også være en mulighed, lær at mikse cocktails og eventuelt lav en aftale med et lokalt sted i Odense, hvor hun kan tage en vagt på måske 1 time.

Men er hun mest til sport, velvære eller feste igennem? Regner med at I gerne vil kunne vælge noget, hvor I alle sammen deltager.

Har du været forbi www.polterabend.dk?

Anmeld

18. maj 2011

Sir William

TbCp skriver:

Min kæreste var til en tilsvarende polterabend, der var dog også toiletræs med i det.

Især CD´en var et hit og den blev så spillet til deres bryllup.

Bordfodbold tingen har jeg selv prøvet, det kommer meget an på om alle er friske på det ellers kan det hurtigt blive kedeligt eller omvendt, kan blive ganske vildt hvis alle er på

Anmeld

18. maj 2011

malliebooh

en bekendt skal giftes på næste lørdag, så de har haft polterabend for nyligt.. pigerne skulle til at starte med, sammen med drengene, ud og spille paintball. derefter gik de hver til sit. Pigerne havde dildo party, kan ikke huske hvad drengene lavede.. men så skulle de også indspille en cd.. hver for sig altså selvfølgelig.. så blir cd'en mixet sammen på den måde, at brudeparret faktisk synger til hinanden og de øvrige står kor den cd blir spillet til deres bryllup. og de ved ikke at de faktisk har sunget til hinanden

Anmeld

18. maj 2011

klmf

Sir William skriver:

Hvad med fægtning? Odense Fægteklub kunne måske organisere noget, deres hjemmeside er www.ofk.dk.

Der vil I få grinet en del, havde nogle hyggelige stunder og bare have det sjovt.

Et barkursus kunne jo også være en mulighed, lær at mikse cocktails og eventuelt lav en aftale med et lokalt sted i Odense, hvor hun kan tage en vagt på måske 1 time.

Men er hun mest til sport, velvære eller feste igennem? Regner med at I gerne vil kunne vælge noget, hvor I alle sammen deltager.

Har du været forbi www.polterabend.dk?

Tusind tak, den side skal vi mok få god brug af Hun er både til det aktive og til det mere stille, så vi har heldigvis masser af mulighder for at sammensætte en god dag

Anmeld

18. maj 2011

Holbæktrunten

Da jeg skulle giftes i januar, havde jeg bestilt tid til frisøren til klip osv en uges tid inden... Hvad jeg så ikke lige vidste var, at de tossede tøser havde ringet til frisøren og aftalt at hun skulle sætte hår og lægge makeup også... Da hun var ved at være færdig med det (troede bare hun var flink, havde fantastisk kemi med den søde frisør) kom tøserne væltende ind i salonen med picnic kurv og champange... Derefter bortførte de mig laaangt ud på bøhlandet, hvor vi indspillede en cd- det var skide sjovt, især fordi vi var så blandet en landhandel :0) derefter kørte vi til byen hvor de havde bestilt bord til en lækker frokost. Så blev jeg bortført igen, hvem til min bror og svigerindes hus, hvor der blev serveret drinks og snack... Pludselig står der en gubsak i badekåbe, og var sikker på det var en stripper... Men nej, det var en mandlig nøgen model, og så fik vi ellers tegneundervisning! Så var det efterhånden blevet aften, og fik stukket en tallerken og bestik i hånden, og så skulle vi ud og køre igen... Synes det var meget mærkeligt med den tallerken... Vi kørte ud til min far, hvor min kommende ægtemand og pigernes drenge og min far sag og hyggede. Det viste sig at de skønne dejlige mennesker havde bortført Simon -som kommer fra Jylland og derfor ikke har anden omgangskreds end min familie og venner-og taget ham ud og golfe hele dagen... Vi spiste allesammen en dejlig middag de havde lavet i huset, hyggede enormt meget, og de havde også lavet en quiz hvor Simon og jeg kom i "den varme stol"... Nøj, det var en skøn dag!

Anmeld

18. maj 2011

klmf

Holbæktrunten skriver:

Da jeg skulle giftes i januar, havde jeg bestilt tid til frisøren til klip osv en uges tid inden... Hvad jeg så ikke lige vidste var, at de tossede tøser havde ringet til frisøren og aftalt at hun skulle sætte hår og lægge makeup også... Da hun var ved at være færdig med det (troede bare hun var flink, havde fantastisk kemi med den søde frisør) kom tøserne væltende ind i salonen med picnic kurv og champange... Derefter bortførte de mig laaangt ud på bøhlandet, hvor vi indspillede en cd- det var skide sjovt, især fordi vi var så blandet en landhandel :0) derefter kørte vi til byen hvor de havde bestilt bord til en lækker frokost. Så blev jeg bortført igen, hvem til min bror og svigerindes hus, hvor der blev serveret drinks og snack... Pludselig står der en gubsak i badekåbe, og var sikker på det var en stripper... Men nej, det var en mandlig nøgen model, og så fik vi ellers tegneundervisning! Så var det efterhånden blevet aften, og fik stukket en tallerken og bestik i hånden, og så skulle vi ud og køre igen... Synes det var meget mærkeligt med den tallerken... Vi kørte ud til min far, hvor min kommende ægtemand og pigernes drenge og min far sag og hyggede. Det viste sig at de skønne dejlige mennesker havde bortført Simon -som kommer fra Jylland og derfor ikke har anden omgangskreds end min familie og venner-og taget ham ud og golfe hele dagen... Vi spiste allesammen en dejlig middag de havde lavet i huset, hyggede enormt meget, og de havde også lavet en quiz hvor Simon og jeg kom i "den varme stol"... Nøj, det var en skøn dag!

Lyder som en dejlig dag Havde også tænkt på tegneundervisning - eller noget glaskunst. Synes det er så fint, at man får et varigt minde med hjem Må pitche nogle af ideerne til gruppen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.