Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja som spørgsmålet lyder, hvor mange af jer er blevet gravid ved første insemination og hvor længe havde i selv prøvede inden?
I må også meget gerne fortælle hvor mange børn i fik
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
havde prøvet i 1½ inden vi kom i behandling. Vi var igennem én behandling og blev gravide :-) ½ år efter vores datter kom til verden, stod jeg med en positiv test igen, og er nu lige blevet mor igen :-)
A.S. skriver: havde prøvet i 1½ inden vi kom i behandling. Vi var igennem én behandling og blev gravide :-) ½ år efter vores datter kom til verden, stod jeg med en positiv test igen, og er nu lige blevet mor igen :-)
Hvor dejligt, men ja man siger når man mindst tror det så bliver man gravid
Vi har prøvede i 1år så håber snart at jeg bliver gravid, ellers går vi igang i behandling
Nana88 skriver: Ja som spørgsmålet lyder, hvor mange af jer er blevet gravid ved første insemination og hvor længe havde i selv prøvede inden? I må også meget gerne fortælle hvor mange børn i fik
Havde prøvet i omegnen af 4½ år, -blev gravid i første IUI forsøg og er idag 25+0
Det er vores første barn
quindelist skriver: Havde prøvet i omegnen af 4½ år, -blev gravid i første IUI forsøg og er idag 25+0 Det er vores første barn
Dejligt at hører det kan lykkes i første forsøg
Jeg fik hormonsprøjte i ca 3 uger, og blev gravid ved første incerminering Skal have en dreng i næste måned
Dejligt at hører nogle gode historier om det
Flere der har nogle gode oplevelser?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128