Jeg er bare så vred, skuffet, såret, og føler alligevel jeg overreagerer
kort fortalt har min far skuffet mange gange før, senest ved min fødsel hvor han havde taget meget personlige han pludselig ville vise frem, for alle skulle se hans barnebarn, hvilket også var ok men gav mange muligheder, bare han ikke ville vise dem, og han synes jeg var så pjattet, jeg var så ked og skuffet over hans måde at tackle det på, at hans fremvisning var mere værd for ham, end hans egen datters blufærdighed, efter en meget hård og uventet for tidlig fødsel.
Ved dåben havde han så taget billeder, og han lovede at have styr på det, og han havde jo sidst sgat at han var så såret over jeg ikke viste ham tillid, men hvordan skulle jeg vise ham den tillid når han ville vise billeder af mig, som viste langt mere end jeg ønskede. Jeg viste ham tilliden, og han var den eneste der tog billeder i kirken, og han har nu ringet og fportalt at de billeder han tog i kirken hvor barnet bliver døbt er væk 

Det er ikke kun det billederne er væk men også det jeg viste ham tilliden og han igen igen svigtede
hvor er jeg bare vred, ked såret og skuffet og ved slet ikke hvordan jeg skal tackle alt det her

Anmeld