Nu er jeg da helt forvirret.. er denne ÆL-test positiv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

588 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. maj 2011

baby84

Ja som overskriften antyder så er jeg da nu skrub forvirret. Som jeg skrev i min indlæg tidligere idag har jeg været tii scanning forud for opsætning af fryseæg, hvor jeg fik den nedslående besked at de nu på 16dagen slet ikke kunne se folikkeludvikling. de mente derfor at jeg nok sprang en cyklus over.

Jeg skulle dog efter aftalen med sygeplejesken tage æl test frem til fredag hvor de for en sikkerhedsskyld ville tjekke igen.

MEN så tog jeg en test og fandme om den ikke ser næsten positiv ud. Teststregen er lige så mørk men ikke helt lige så bred som kontrolstregen. Da jeg tog billedet vra den blevet tøt og måske lidt mere utydelig i farven.

Hvordan ser jeres æl tests ud når de er positive og negative og hvad vil i mene denne er??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Leonora

Billed mangler :-)

Anmeld

17. maj 2011

WantingBaby2012

baby84 skriver:

Ja som overskriften antyder så er jeg da nu skrub forvirret. Som jeg skrev i min indlæg tidligere idag har jeg været tii scanning forud for opsætning af fryseæg, hvor jeg fik den nedslående besked at de nu på 16dagen slet ikke kunne se folikkeludvikling. de mente derfor at jeg nok sprang en cyklus over.

Jeg skulle dog efter aftalen med sygeplejesken tage æl test frem til fredag hvor de for en sikkerhedsskyld ville tjekke igen.

MEN så tog jeg en test og fandme om den ikke ser næsten positiv ud. Teststregen er lige så mørk men ikke helt lige så bred som kontrolstregen. Da jeg tog billedet vra den blevet tøt og måske lidt mere utydelig i farven.

Hvordan ser jeres æl tests ud når de er positive og negative og hvad vil i mene denne er??

Jeg tillader mig lige at henvise til en hjemmeside, hvor brugerne viser deres ÆL teste - både negative og positive! Håber du kan bruge det til at holde op imod dine egne... 

http://www.min-mave.dk/debat/onsker-graviditet/thread-1866861.htm

Anmeld

17. maj 2011

baby84

Leonora skriver:

Billed mangler :-)

jeg har skrevet indlægget 10 gang nu hvor min computer bliver ved at gå i koks. Har lige sat billede ind i en ny tråd hvis du giver kigge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.