Jeg er så glad/sur idag....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

745 visninger
14 svar
0 synes godt om
17. maj 2011

Babywish1

Hej
Jeg syntes jeg ville prøve at smide denne tråd op. Og hører hvordan jeres dag/dage er Man kan altid vænne tilbage og skrive en anden dag.. Håber i vil være med til at holde denne tråd i live..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Babywish1

Jeg ligger ligeså forsigtigt ud
Jeg er GLAD i dag.. Manden er skøn. Han har lavet mad.

Anmeld

17. maj 2011

twinboys

Babywish1 skriver:

Hej
Jeg syntes jeg ville prøve at smide denne tråd op. Og hører hvordan jeres dag/dage er Man kan altid vænne tilbage og skrive en anden dag.. Håber i vil være med til at holde denne tråd i live..

Jeg er så ked idag for jeg ligger og er syg... Men er så glad for at have jer på baby, når jeg nu er selv hjemme

Anmeld

17. maj 2011

Babywish1

twinboys skriver:

Jeg er så ked idag for jeg ligger og er syg... Men er så glad for at have jer på baby, når jeg nu er selv hjemme

Årh Hva fejler du?

Anmeld

17. maj 2011

Aves.

Jeg synes nu altid jeg er glad....så i dag er jeg glad og ellers er der dage jeg er ekstraglad...sur bruger jeg ikke tid på at være.. hvad gør det godt for..

Anmeld

17. maj 2011

Babywish1

Eva. skriver:

Jeg synes nu altid jeg er glad....så i dag er jeg glad og ellers er der dage jeg er ekstraglad...sur bruger jeg ikke tid på at være.. hvad gør det godt for..

Der kunne da også stå mindre glad
Men der er jo nogen gange hvor tingene ikke rigtig flasker sig som man vil have

Anmeld

17. maj 2011

twinboys

Årh Hva fejler du?

Kvalme, ondt i maven og racerrøv dog kun i morges med racerrøv...og nej er ikke gravid

Anmeld

17. maj 2011

Aves.

Babywish1 skriver:

Der kunne da også stå mindre glad
Men der er jo nogen gange hvor tingene ikke rigtig flasker sig som man vil have

Tja, men derfor kan man vel sagtens være glad....ved det ikke, jeg er bare altid glad, det er jeg virkelig...er der noget skidt, så bliver det bare ordnet, har brugt nok tid på at være ked og trist i mit liv, det er slut med det...så jeg er bare lallende lykkelig..

Anmeld

17. maj 2011

Babywish1

twinboys skriver:

Kvalme, ondt i maven og racerrøv dog kun i morges med racerrøv...og nej er ikke gravid

Øv altså.. Håber da du får det bedre..

Anmeld

17. maj 2011

twinboys

Babywish1 skriver:

Øv altså.. Håber da du får det bedre..

Havde ellers meldt mig rask imorgen men tror desværre ikke jeg når at komme på toppen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.