Jabadabadoooohhhhh :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

671 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. maj 2011

Hailiesmom11

Ih ville lige ud med at det bare er en herlig dag i dag  Nu kan vi nemlig endelig flytte i det hus vi skal leje...

Det bliver så lækkert med noget mere plads sådan ca 170 kvm, kæmpe have og masser af plads til vores vapser og prinsessen når hun kommer ud.. Så er måneden bare reddet, så nu skal vi bare have pakket ned og flytte i den her uge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Sitrani

Wulffi89 skriver:

Ih ville lige ud med at det bare er en herlig dag i dag  Nu kan vi nemlig endelig flytte i det hus vi skal leje...

Det bliver så lækkert med noget mere plads sådan ca 170 kvm, kæmpe have og masser af plads til vores vapser og prinsessen når hun kommer ud.. Så er måneden bare reddet, så nu skal vi bare have pakket ned og flytte i den her uge

Super for jer, tillykke  Lyder lækkert med så mange kvm.

Anmeld

17. maj 2011

karina pigen

Wulffi89 skriver:

eeeej det gad jeg fandme godt.. HUS.. men kan ik finde en skid til leje...

Anmeld

17. maj 2011

Aves.

HVor dejligt for jer...og sikke meget god plads I får at boltre jer på..

Anmeld

17. maj 2011

Hailiesmom11

STN skriver:

Super for jer, tillykke  Lyder lækkert med så mange kvm.

Ja vi har det sidste år levet i min studielejlighed på 28 kvm så vi trænger virkelig til noget mere plads

Anmeld

17. maj 2011

sweet

Wulffi89 skriver:

iihhhh tillykke ven

Anmeld

17. maj 2011

Hailiesmom11

karina pigen skriver:

eeeej det gad jeg fandme godt.. HUS.. men kan ik finde en skid til leje...

Vi havde også svært ved at finde noget, men godt min kæreste har så mange gode kontakter..

Vi skal bo på en gård i stuehuset så vi var heldige

Anmeld

17. maj 2011

Sitrani

Wulffi89 skriver:

Ja vi har det sidste år levet i min studielejlighed på 28 kvm så vi trænger virkelig til noget mere plads

Wow... ja det var ikke meget plads! Dejligt at få noget mere af det... Jeg har selv boet på 30 kvm. og der skulle jeg da aldrig bo med min kæreste og vores kommende barn....

Anmeld

17. maj 2011

Hailiesmom11

STN skriver:

Wow... ja det var ikke meget plads! Dejligt at få noget mere af det... Jeg har selv boet på 30 kvm. og der skulle jeg da aldrig bo med min kæreste og vores kommende barn....

Nej det var nemlig også derfor vi skulle finde noget større... Men må sige hvis man kan finde ud af at bo sammen på 28 kvm så kan man vist bo alle steder

Anmeld

17. maj 2011

twinboys

eeeejjj hvor dejligt tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.