Hej alle
Håber på lidt hjælp eller lidt gode råd.
Jeg er pt uvenner med min mor. Starter lige fra starten 
En onsdag var jeg vag (havde ferie så det gjorde jo ikke noget) og dagen efter meldte min kæreste sig syg, fordi han havde fået det skidt.
Torsdag aften har jeg så fået det meget bedre, og laver råcreme og frugt fordi vi så skal hygge os.
Ringer så til min mor da vi har en masse tilbage og mine to ýngre søskende elsker råcreme så det kunne sagtens være de ville have resten. Kl var 20:30 ca..
Min mor vælger så at gå HELT amok. For det første så ringer man altså ikke så sent når de skal op og i skole (min lillebror er 13 og lillesøster er 16) og for det andet så kunne hun ikke forstå at jeg stod og lavede råcreme når nu vi var syge ??
Sagde så at jeg havde det meget bedre, men at kæresten stadig var syg.
Hun siger så om det ikke var bedre jeg passede min skole, og han hans arbejde ?? Siger så øh jo men jeg har ligesom ferie, som hun godt ved.
Og han kan vel ikke gøre for at han er blevet syg ? Det er min stedfar der har skaffet min kæreste det job.
Så siger hun så at det fandme er sidste gang de gør sådan noget for os, og at det er pga mig at min kæreste ikke passer sit job. (Det er hans første sygedag, og han er i praktik så han får ikke løn??)
Min eks arbejde der også og han blev fyret pga. alle hans sygedage.
(Det skete så et halvt år efter vi gik fra hinanden) men alligevel mener hun at det var min skyld ?
Hun siger så også at jeg er fuldstændig hjernedød osv osv. Jeg bliver så rasende og siger at hvis hun nu stoppede med at drikke alt det øl kunne det være hun bliver mere normal.
Så gik hun da helt amok. Vælger så at smække på og har ikke snakket med hende siden. Det er 2-3 uger siden nu.
Sagen der så den at hun fylder 40 her til sommer og vi fik en invitation over sms her i weekenden. Jeg har ikke svaret. Skrev til hende søndag at jeg har fået nyt nummer. Den har hun slet ikke svaret på. Jeg er SÅ skide sur på hende. Og vi er begge monster stædige og jeg mener det er hende der skal sige undskyld, og hun mener det er mig der skal.
Hvem burde tage kontakt til hvem ?? Jeg ved godt at hun sendte den invitation, men det var sådan en standart en som hun ''skal'' sende.
Anmeld