Ja, jeg er jo ikke rigtig ny mere, men...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.209 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. maj 2011

SD21

Hej damer Jeg er jo ikke rigtig ny mere, men det gik op for mig at jeg faktisk aldrig har fortalt jer hvem jeg egentlig er !

Jeg hedder Stephanie, er 21 år og bor på Lolland. Min kæreste og jeg købte hus for et års tid siden og der bor vi sammen med vores to skønne hunde. Vi har ingen planer om børn lige nu, men der går ikke flere år ! Lige nu går jeg "hjemme" på kontanthjælp, eller dvs. at jeg er i erhverspraktik i en børnehave, hvilket jeg faktisk er glad for Men men, jeg søger arbejde, så jeg kan få lidt mere udbetalt end den sølle kont. hjælp

Det var lidt fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jamen velkommen til

LOOL..det er da hyggeligt lige at få lidt at vide, selvom du jo, som du siger, har været her et stykke tid efterhånden.

Kærligst
Sussie

>> Moderator på baby.dk <<

Anmeld

17. maj 2011

Sitrani

Hej Stephanie..

Nej du er da vidst ikke helt ny, har da set dig i et par debatter efterhånden  Hehe..

Har I købt hus på Lolland så?

Jeg har selv lige været på Lolland, da min kæreste og mig skulle i sommerhus på Falster....

Anmeld

17. maj 2011

SD21

SussieThyssen skriver:

Jamen velkommen til

LOOL..det er da hyggeligt lige at få lidt at vide, selvom du jo, som du siger, har været her et stykke tid efterhånden.

Kærligst
Sussie

>> Moderator på baby.dk <<

Hehe. Tusind tak Sussie

Anmeld

17. maj 2011

SD21

STN skriver:

Hej Stephanie..

Nej du er da vidst ikke helt ny, har da set dig i et par debatter efterhånden  Hehe..

Har I købt hus på Lolland så?

Jeg har selv lige været på Lolland, da min kæreste og mig skulle i sommerhus på Falster....

Hehe nej, men jeg tænkte at det måske alligevel var meget rart at få fortalt hvem jeg var

Ja, det har vi Vi har købt hus ude på landet

Hvor dejligt, Lolland har også en super smuk natur om sommeren !

Anmeld

17. maj 2011

Sitrani

SD21 skriver:

Hehe nej, men jeg tænkte at det måske alligevel var meget rart at få fortalt hvem jeg var

Ja, det har vi Vi har købt hus ude på landet

Hvor dejligt, Lolland har også en super smuk natur om sommeren !

Ja, nu så jeg ikke så meget af Lolland, anden end togstationen, mere eller mindre... hehe

Men dejligt med hus! Glæder mig også til vi en dag får det.. Lige nu bor vi en en fin lejlighed på 90 kvm. Og her kan vi sagtens have en baby

Anmeld

17. maj 2011

Mira0911

Hehe velkommen... 

Anmeld

17. maj 2011

SD21

STN skriver:

Ja, nu så jeg ikke så meget af Lolland, anden end togstationen, mere eller mindre... hehe

Men dejligt med hus! Glæder mig også til vi en dag får det.. Lige nu bor vi en en fin lejlighed på 90 kvm. Og her kan vi sagtens have en baby

Ja, det er suuuper lækkert ! Vi elsker vores hus, det er kæmpe stort - lige omkring 240 kvm

Hehe. Nej okay, den er ikke just spændende

Anmeld

17. maj 2011

SD21

MoarJ skriver:

Hehe velkommen... 

Haha. Tak - Dig har jeg nu også set herinde flere gange  

Anmeld

17. maj 2011

Gittemor09

velkommen til

bor selv på lolland.. også ude på landet med mine heste, hunde og katte og min dejlige datter... og elsker det herude...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.