Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej damer Jeg er jo ikke rigtig ny mere, men det gik op for mig at jeg faktisk aldrig har fortalt jer hvem jeg egentlig er !
Jeg hedder Stephanie, er 21 år og bor på Lolland. Min kæreste og jeg købte hus for et års tid siden og der bor vi sammen med vores to skønne hunde. Vi har ingen planer om børn lige nu, men der går ikke flere år ! Lige nu går jeg "hjemme" på kontanthjælp, eller dvs. at jeg er i erhverspraktik i en børnehave, hvilket jeg faktisk er glad for Men men, jeg søger arbejde, så jeg kan få lidt mere udbetalt end den sølle kont. hjælp
Det var lidt fra mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jamen velkommen til
LOOL..det er da hyggeligt lige at få lidt at vide, selvom du jo, som du siger, har været her et stykke tid efterhånden.KærligstSussie
>> Moderator på baby.dk <<
Hej Stephanie..
Nej du er da vidst ikke helt ny, har da set dig i et par debatter efterhånden Hehe..
Har I købt hus på Lolland så?
Jeg har selv lige været på Lolland, da min kæreste og mig skulle i sommerhus på Falster....
SussieThyssen skriver: Jamen velkommen til LOOL..det er da hyggeligt lige at få lidt at vide, selvom du jo, som du siger, har været her et stykke tid efterhånden.KærligstSussie >> Moderator på baby.dk <<
Hehe. Tusind tak Sussie
STN skriver: Hej Stephanie.. Nej du er da vidst ikke helt ny, har da set dig i et par debatter efterhånden Hehe.. Har I købt hus på Lolland så? Jeg har selv lige været på Lolland, da min kæreste og mig skulle i sommerhus på Falster....
Hehe nej, men jeg tænkte at det måske alligevel var meget rart at få fortalt hvem jeg var
Ja, det har vi Vi har købt hus ude på landet
Hvor dejligt, Lolland har også en super smuk natur om sommeren !
SD21 skriver: Hehe nej, men jeg tænkte at det måske alligevel var meget rart at få fortalt hvem jeg var Ja, det har vi Vi har købt hus ude på landet Hvor dejligt, Lolland har også en super smuk natur om sommeren !
Ja, nu så jeg ikke så meget af Lolland, anden end togstationen, mere eller mindre... hehe
Men dejligt med hus! Glæder mig også til vi en dag får det.. Lige nu bor vi en en fin lejlighed på 90 kvm. Og her kan vi sagtens have en baby
Hehe velkommen...
STN skriver: Ja, nu så jeg ikke så meget af Lolland, anden end togstationen, mere eller mindre... hehe Men dejligt med hus! Glæder mig også til vi en dag får det.. Lige nu bor vi en en fin lejlighed på 90 kvm. Og her kan vi sagtens have en baby
Ja, det er suuuper lækkert ! Vi elsker vores hus, det er kæmpe stort - lige omkring 240 kvm
Hehe. Nej okay, den er ikke just spændende
MoarJ skriver: Hehe velkommen...
Haha. Tak - Dig har jeg nu også set herinde flere gange
velkommen til
bor selv på lolland.. også ude på landet med mine heste, hunde og katte og min dejlige datter... og elsker det herude...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128