fed oplevelse ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

mulle7430

Kay skriver:

bestemt nej... var det heller ik... men sådan er det... har arbejdet en del bag stage... og nogle er søde... nogle er idioter og arogante... andre er bare en skygge af sig selv... det er en ret speciel oplevelse at møde dem man ellers ser på tv og på scener... hihi kan kun grine af dem der ik opføre sig ordentligt... havde det været på et hvert andet tidspunkt havde han fået en sviner på stedet... men man er vel prof

det lyder ellers som et meget spændne job men jo kunne godt forstille mig mange var store snudet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Kay

mulle7430 skriver:

det lyder ellers som et meget spændne job men jo kunne godt forstille mig mange var store snudet

det er også spændene... og ville ønske man kunne leve af det det er kun frivvilig til mange arangementer.... man lære en del om mennesker

Anmeld

17. maj 2011

mulle7430

Kay skriver:

det er også spændene... og ville ønske man kunne leve af det det er kun frivvilig til mange arangementer.... man lære en del om mennesker

det vil jeg godt tro

Anmeld

17. maj 2011

mulle7430

o1Mutte skriver:

Det tænkte jeg også

Burhan G

Anmeld

17. maj 2011

mulle7430

wamse skriver:

Synes sørme også at han er total lækker 

ved du hvordan jeg får lavet teksten om forovnen så der kommer til og stå fed oplevelse med Burhan G

på forhånd tak

Anmeld

17. maj 2011

wamse

mulle7430 skriver:

ved du hvordan jeg får lavet teksten om forovnen så der kommer til og stå fed oplevelse med Burhan G

på forhånd tak

Man kan ikke ændre i overskriften når først indlægget er lagt ind. mener jeg helt sikkert. 

Anmeld

17. maj 2011

mulle7430

wamse skriver:

Man kan ikke ændre i overskriften når først indlægget er lagt ind. mener jeg helt sikkert. 

øv nå ok takker for svaret

Anmeld

18. maj 2011

mulle7430

21.10.11 <3 skriver:

Hehe jeg så ham i weekenden, og var godt nok SKUFFET over at det kune var cover numre han sang.. tror kun han sang 2 af sine egne numre...

Det sjove var at hver gang han skulle synge noget af det der var svært - rækkede han microfonen ud til publikum, såhh må indrømme jeg tabte meget for ham den dag.. han virkede ikke specielt talentfuld

ok øv da  jeg synes nu det var godt...hvor så du ham henne ?jeg så ham til tøsefest ved fcm  

Anmeld

18. maj 2011

lilledittemor

mulle7430 skriver:

vil bare sige for pokker han synger fantaktisk  kommer nok aldrig så tæt på igen  smiler

åh han synger så fantastisk elsker han musik.
hvor fik du taget det billede henne?

Anmeld

18. maj 2011

mulle7430

Ditte_Marie skriver:

åh han synger så fantastisk elsker han musik.
hvor fik du taget det billede henne?

til tøsefest ved fcm i søndags i herning vi var 8 tøser der var heldige  smiler sødt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.