se lige disse små hvalpe :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

mulle7430

sweet skriver:

nej vel  måtte lige vise de små yndigheder frem

de er godt nok også bare så nuttet det er helt vild  smiler sødt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

sweet

Mutti2B skriver:

Hvor er de kære. Hvad koster de? Og hvor i landet er de?

de små skønheder er i silkeborg de er med stambog så de koster 7000,- men ved at på sjælland er der flere der er helt oppe i 9000,- og 10000,- for dem..

de får selvfølgelig også chip og ormekur inden de skal forlade deres moder

Anmeld

17. maj 2011

Mikkel's mor <3

Årh....

Anmeld

17. maj 2011

MichellaMalou

ih hvor er de nuttede ,, hvorfor kan min forlovede ikke tåle hund irriterende ,,

Anmeld

17. maj 2011

Mutti2B

sweet skriver:

de små skønheder er i silkeborg de er med stambog så de koster 7000,- men ved at på sjælland er der flere der er helt oppe i 9000,- og 10000,- for dem..

de får selvfølgelig også chip og ormekur inden de skal forlade deres moder

Weee, jeg bor selv i Silkeborg . Det er min far der har snakket om at få hund igen, så vil lige se om jeg ikke kan overtale ham, for de er da mega skønne

Anmeld

17. maj 2011

sweet

MichellaMalou skriver:

ih hvor er de nuttede ,, hvorfor kan min forlovede ikke tåle hund irriterende ,,

ja de er skønne... er selv faldet total for en af hannerne hihi men har desværre selv to hunde nu så en mere bliver vist for meget..

Anmeld

17. maj 2011

sweet

Mutti2B skriver:

Weee, jeg bor selv i Silkeborg . Det er min far der har snakket om at få hund igen, så vil lige se om jeg ikke kan overtale ham, for de er da mega skønne

ja de er super dejlige... de er fra stueopdræt så de er vant til hænder og moderen til dem har en super dejlig og rolig sind...

Anmeld

17. maj 2011

MichellaMalou

sweet skriver:

ja de er skønne... er selv faldet total for en af hannerne hihi men har desværre selv to hunde nu så en mere bliver vist for meget..

jeg faldt hurtig for nummer 3 billede tror jeg det, men er bare så trist at han ikke kan tåle hund . så det må blive i min drøm hehe 

Anmeld

17. maj 2011

sweet

MichellaMalou skriver:

jeg faldt hurtig for nummer 3 billede tror jeg det, men er bare så trist at han ikke kan tåle hund . så det må blive i min drøm hehe 

nr 3 billede er den lille tæve... hun hedder holly

Anmeld

17. maj 2011

Faith

Årh hvor er de kære! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.