Offecelt gravid!! og NF i morgen - tanker . . . .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

806 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. maj 2011

Frk.Munk

Jaaaaaa Jeg er Gravid - og det er bare så fantastisk! Jeg er glad, lykkelig og bare så spændt. Jeg er i 13. uge - og vi skal til NF i morgen.

Vi har holdt det hemmelig her på siden til og med idag, og stadig hemmeligt på facebook til i morgen efter scanning. Grundet til jeg gerne vil ud emd det her inde idag, er fordi jeg har så mange tanker om det hele. Det vælgter rundt. Mine følelser styrter rundt. Er bare så glad og lykkelig på samme tid med jeg er bange og nervøs.

Jeg håber bare alt er okay inde i min mave - man hører jo så tit om alle de ting der kan gå galt, og jeg frygter det. Ved godt at det er spild af tid - og spild af bekymringer, men det fylder altså meget....  - og en anden ting, det slog mig lige idag - tænk hvis der er tvillinger - endnu en bekymring . . . for pokker en hovedpine jeg har. Håber godt nok at jeg kan sove i nat for alle de tanker...

Jeg glæder mig SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ meget itl i morgen kl 11.10 - det så spændende og skulle se vores lille baby  

Bare lige tanker og glæde og nervøsitet fra en lykkelig kommende mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Rebecca55

Stort tillykke til jer... Det er helt naturligt at have det sådan inden første scanning. Med hensyn til at få af vide om der er mere end en, så klare i helt sikkert også det hvis det er tilfældet. Vi venter trillinger og sikke en besked at få, men nu ville vi ikke ønske os andet. Men held og lykke til jer i morgen... Smil

Anmeld

17. maj 2011

Frk.Munk

Rebecca55 skriver:

Stort tillykke til jer... Det er helt naturligt at have det sådan inden første scanning. Med hensyn til at få af vide om der er mere end en, så klare i helt sikkert også det hvis det er tilfældet. Vi venter trillinger og sikke en besked at få, men nu ville vi ikke ønske os andet. Men held og lykke til jer i morgen... Smil

Mange tak skal du have

Trillinger - puha, sikke en besked af få - man vender sig selvfølgelig til tanken med tiden, og når de ankommer vil man jo ikke bytte for noget i verden, men ville godt nok være bange for min egen reaktion hvis vi fik den besked, os med tvillinger - krydser for 1. stk  he he

Anmeld

17. maj 2011

Findusinde

whuuup whuuuupp!!! Har jo sagt tillykke i klassen, meeeen du får en mere her.. Glæd jer!!

Anmeld

17. maj 2011

twinny

weee hvor skønt.... stort tillykke til jer....

for alt er går godt imorgn.

Anmeld

17. maj 2011

Happiness

SommerBlomst skriver:

Jaaaaaa Jeg er Gravid - og det er bare så fantastisk! Jeg er glad, lykkelig og bare så spændt. Jeg er i 13. uge - og vi skal til NF i morgen.

Vi har holdt det hemmelig her på siden til og med idag, og stadig hemmeligt på facebook til i morgen efter scanning. Grundet til jeg gerne vil ud emd det her inde idag, er fordi jeg har så mange tanker om det hele. Det vælgter rundt. Mine følelser styrter rundt. Er bare så glad og lykkelig på samme tid med jeg er bange og nervøs.

Jeg håber bare alt er okay inde i min mave - man hører jo så tit om alle de ting der kan gå galt, og jeg frygter det. Ved godt at det er spild af tid - og spild af bekymringer, men det fylder altså meget....  - og en anden ting, det slog mig lige idag - tænk hvis der er tvillinger - endnu en bekymring . . . for pokker en hovedpine jeg har. Håber godt nok at jeg kan sove i nat for alle de tanker...

Jeg glæder mig SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ meget itl i morgen kl 11.10 - det så spændende og skulle se vores lille baby  

Bare lige tanker og glæde og nervøsitet fra en lykkelig kommende mor

Endelig!!!! Ej hvor er det godt! Stort tillykke. Det er bare dejligt for jer.

Glæder mig til at høre en update efter NF

Anmeld

17. maj 2011

Frk.Munk

Findusinde skriver:

whuuup whuuuupp!!! Har jo sagt tillykke i klassen, meeeen du får en mere her.. Glæd jer!!

Tusind tak søde - glæder mig så meget til at se baby

Anmeld

17. maj 2011

Frk.Munk

Baby-støv skriver:

weee hvor skønt.... stort tillykke til jer....

for alt er går godt imorgn.

Mange mange tusind tak  

Anmeld

17. maj 2011

Frk.Munk

Happiness skriver:

Endelig!!!! Ej hvor er det godt! Stort tillykke. Det er bare dejligt for jer.

Glæder mig til at høre en update efter NF

taaaaak - lover at skrive bagefter

Anmeld

17. maj 2011

Nessie

Stort tillykke

Du skal se, de fortæller dig i morgen at der ligger et styks fin baby derinde

Det bliver dejligt for jer at få den lille at se, det gør det hele mere virkeligt (også for faren)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.