Ønsker så inderligt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. maj 2011

Anonym trådstarter

Et barn.. men.

Har gennem de sidste 2 år været igennem 2 sa'er og 1 ma'er. Noget der har taget virkelig hårdt på mig.

Alle omkring os er gravide eller har fået børn. Naturligvis ikke alle. men mange..

Jeg går pt sygemeldt med depri. Årsagen er en stor del de tidligere oplevelser med graviditet.

Jeg begynder i et vikariat i butik 1 juli som slutter i efteråret. Hvad der skal ske derefter vides ikke. Jeg har en udd. og ønsker måske at bruge den derefter.

Men umildbart kan jeg være arbejdsløs derefter.

Mit spørgsmål er nu. Er det sindssygt at prøve at blive gravid nu? Eller om en måneds tid? Jeg ved jo ikke hvad min fremtid bringer.

Hvor meget får man evt af kommunen som arbejdsløs på barsel?

Undskyld det måske blev lidt uoverskueligt dette indlæg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

TTM

Først et stort til dig, din stakkel!

Du er ikke medlem af en A-kasse?

Jeg syntes ikke det er dumt og blive gravid, tænker det ville kunne gavne dig når du er depri?

Må jeg spørge hvor langt du var da du fik SA'erne? Har de tjekket at det ikke er din krop som afstøder fostrene? (Det gjorde min veninde's krop nemlig - i uge 13 og 14)

Jeg var selv arbejdsløs i det sidste trimester, skulle stadig til alle de pokkers møder om hvad man nu skal og aktivering, selvom det ikke gav nogen mening..

Anmeld

17. maj 2011

lilledittemor

Er ked af at høre om dine aborter

Kender godt det med at man føler at alle andre bliver gravide - undtagen en selv.. og man bliver lidt "misundelig".

Men jeg har ingen uddannelse.

Jeg har været vikar de sidste tre år og har stadig ikke noget fast job.

Mit nuværende vikariat slutter den 31.06.. herefter er jeg arbejdsløs hvis jeg ikke finder noget inden.

Vi valgte at vi ikke kunne vente mere - og så må jeg på kontanthjælp hvis det er sådan.. (:
Jeg er i 9. uge nu, og har ikke fortrudt beslutningen.

Jeg har også haft lagt budget for de forskellige kontanthjælps-satser, og hvordan det kunne passe ind. Vi kommer ikke til at mangle noget.
Dog er det ikke noget jeg er stolt over - men sådan er det (:

Det blev lidt indviklet - håber at du kan bruge det.

Anmeld

17. maj 2011

lille83

hej.

kæmpe kram til dig..

jeg synes bare i skal go for it.... har selv haft 2 sa'er og 2 ma'er inden for det sidste år (jep bliver hurtigt gravid...) alle omkring mig sagde vi skulle vente, men vi ville bare ikke gå glip af chancen for et lille barn.. lægerne sagde hvis kroppen ikke var klar blev den ikke gravid og hvis den var blev den.. så vi tog chancen og er nu gravid igen i 11.uge og denne ser det ud til at lykkedes indtil videre da..

mth til penge fra kommunen ved jeg ikke rigtig hvad men får. men det ved de, og hvis det lykkedes at få en baby er pengene vel også underordnet

håber det vil lykkedes for jer..

kram...

Anmeld

17. maj 2011

sweet

Anonym skriver:

Et barn.. men.

Har gennem de sidste 2 år været igennem 2 sa'er og 1 ma'er. Noget der har taget virkelig hårdt på mig.

Alle omkring os er gravide eller har fået børn. Naturligvis ikke alle. men mange..

Jeg går pt sygemeldt med depri. Årsagen er en stor del de tidligere oplevelser med graviditet.

Jeg begynder i et vikariat i butik 1 juli som slutter i efteråret. Hvad der skal ske derefter vides ikke. Jeg har en udd. og ønsker måske at bruge den derefter.

Men umildbart kan jeg være arbejdsløs derefter.

Mit spørgsmål er nu. Er det sindssygt at prøve at blive gravid nu? Eller om en måneds tid? Jeg ved jo ikke hvad min fremtid bringer.

Hvor meget får man evt af kommunen som arbejdsløs på barsel?

Undskyld det måske blev lidt uoverskueligt dette indlæg.

syntes da ikke det er dumt... kender godt den følelse du render rundt med... har selv tabt 6 gange på et år og har nu fået grønt lys fra ooverlægen til at prøve igen... og jeg har heller ikke noget job lige pt..

Anmeld

17. maj 2011

Anonym trådstarter

tak for jeres opmuntrende svar, det dejligt..

Jeg var i uge 8 og 9 med sa'er og i uge 12 med ma. Virkelig hårdt. lægerne vil ikke lave videre udredning medmindre det sker igen.

Penge er slet ikke det der skal hindre det, dog vil jeg være sikker på at det kan hænge sammen

Ville i, hvis i var mig. begynde projekt baby nu, eller vente et par mdr. til jeg er igang med vikariat.

Anmeld

17. maj 2011

Darling<3

Anonym skriver:

tak for jeres opmuntrende svar, det dejligt..

Jeg var i uge 8 og 9 med sa'er og i uge 12 med ma. Virkelig hårdt. lægerne vil ikke lave videre udredning medmindre det sker igen.

Penge er slet ikke det der skal hindre det, dog vil jeg være sikker på at det kan hænge sammen

Ville i, hvis i var mig. begynde projekt baby nu, eller vente et par mdr. til jeg er igang med vikariat.

Gå i gang med det samme, hvorfor vente??

Det kan jo være at det er den her måned det vil lykkeds for jer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.