Oh yesh. Har fået karakterer og de mundtlige eksamener at vide i dag. OG JEG SKAL IKKE OP I SPANSK!!!!!!! Sådan. Meget kort fortalt, så har vi haft fire lærere, og ligger maks på 2.g niveau mundtligt (3.g skriftligt) oooooooooooooog.... JEG HAR FÅET 4 MUNDTLIGT!! Hvad vil det sige? Jeg kan komme ind på sprog og kommunikation i engelsk og spansk (hvis det er den vej jeg vælger) åhj. Hold kæft, hvor er jeg lykkelig. Hvis jeg havde trukket spansk skulle jeg med bøjet nakke ned på kontoret og sige, at jeg ikke mødte op og bare skulle have -03. 
Men neej neej, ingen spansk! Jeg havde håbet på dansk, engelsk, psykologi og naturgeografi. I stedet for fik jeg psykologi, engelsk, historie og samfundsfag. De to sidste fag er ikke nogle jeg får 10 eller 12 i, men det skal nok gå. Vi har desværre lige fået ny lærer i samf. Lidt noget lort. Men hey - ingen spansk! Og! Jeg skal op i engelsk som den sidste eksamen - dvs. jeg håber (meget optimistisk) på 10 eller 12 i min hue!
- Meget optimistisk. Jeg har gået i sort tidligere, lad os nu ser om det sker igen.
Jeg er SÅ ovenudlykkelig over at jeg ikke skal op i spansk, og det eneste jeg skal gøre nu, er at består den skriftlige eksamen - og det klarer jeg uden problemer. Så er jeg sgu sikret at kunne søge ind på S&K. Men... Jeg har desværre bare fået tanken om at blive fængselsbetjent ind i hovedet - det lever bare ikke op til hvad min familie forventer. Crap.
Nå, men for at sørge og samf. og his. og fejre det andet, så tog jeg sgu ned og shoppede en lækker jakke på til bud samt to eyelinere (finally) i brun og sort, YAY!
Og! Skal I ikke se min nye ring? Min kæreste var i et rigtig romantisk humør en aften, så efter at have sagt, at han glæder sig til at få en familie med mig og danne vores eget liv, syntes han, at jeg skulle have en ring. Og den er kommet i dag - jeg elsker den!! (Billederne er ikke helt i top, jeg gaaaaaaaaaad ikke lige finde mit stativ, for at få dem 100 % ikke rystede)
Undskyld, det blev lidt langt 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld