Havde I symptomer ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

721 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. maj 2011

mybaby-girl

Jaa, er lidt i vildrede Jeg har testet positiv i sidste uge og har taget to test begge positive, vi er rigtig glade og det er andet barn vi venter

Allerede inden jeg testet syne jeg selv min mave havdet "vokset" lidt, underligt men det er det eneste jeg lige kan forklare, men ellers synes jeg ikke jeg er gravid, jeg føler mig ikke gravid Er det bare mig eller ????

Jeg kan ikke rigtig huske første gang med Oliver, da jeg fandt ud af at jeg var gravid hvordan jeg havde det, ved kun at ca en uge/ 14 dage efter at jeg havde kvalme og ookast ....

Men nu kan jeg ikke rigtig føle noget .....

Så mit spørgsmål er har eller hvade I symptomer inden eller efter i testede eller hvordan ????

Tak tøsser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Frk.S

Jeg havde virkelig heller ikke ret mange symptomer i starten. Generelt har jeg ikke mærket ret meget til graviditeten, før efter jeg begyndte at mærke liv.

Hvis jeg skal sætte en finger på noget helt fra starten så var det, at jeg var ekstremt træt og havde ømme bryster (de ømme bryster kunne jo også have været så meget andet - lige efter p-pille stop).

Kvalme havde jeg ikke helt fra starten - fik en lille smule senere, men stadig kun ganske lidt, og slet ingen opkast.

Så man behøver altså ikke mærke en masse til at man er gravid - og det er jo bare dejligt hvis du slipper - man ønsker jo ikke ligefrem at rende rundt med kvalme.

Tillykke med graviditeten i øvrigt!

Anmeld

17. maj 2011

mybaby-girl

Frk.S skriver:

Jeg havde virkelig heller ikke ret mange symptomer i starten. Generelt har jeg ikke mærket ret meget til graviditeten, før efter jeg begyndte at mærke liv.

Hvis jeg skal sætte en finger på noget helt fra starten så var det, at jeg var ekstremt træt og havde ømme bryster (de ømme bryster kunne jo også have været så meget andet - lige efter p-pille stop).

Kvalme havde jeg ikke helt fra starten - fik en lille smule senere, men stadig kun ganske lidt, og slet ingen opkast.

Så man behøver altså ikke mærke en masse til at man er gravid - og det er jo bare dejligt hvis du slipper - man ønsker jo ikke ligefrem at rende rundt med kvalme.

Tillykke med graviditeten i øvrigt!

Mange tak

Nej, selvfølgelig vil man ikke rende rundt med kvalme, men jeg har det bare underligt at jeg ingen symptomer har Dejligt, men føler mig sgu godt nok usikker ...

Med Oliver, havde jeg opkast hele min graviditet Ikke rart, men kunne være rart med bare lidt, måske ømme bryster eller lign

Hvis du forstår

Anmeld

17. maj 2011

Minibix

I min første graviditet mærkede jeg intet før omkring 10. Uge hvor jeg følte mig lidt utilpas og tog en test, i ren ønsketækning, for ville så gerne være gravid. Efterfølgende mærkede jeg næsten intet til graviditeten før efter de 15 uger......i min anden graviditet var kvalmen der med det samme og jeg vidste med det samme jeg var gravid, så det er vist meget forskelligt. Men stort tillykke!!!!

Anmeld

17. maj 2011

TbCp

Da jeg ventede min datter havde jeg ingen symptomer over hovedet!
Ingen kvalme, ingen ømme bryster... intet..

Men jeg nød bare at jeg slap for kvalme osv.

Anmeld

17. maj 2011

Frk.S

mybaby-girl skriver:

Mange tak

Nej, selvfølgelig vil man ikke rende rundt med kvalme, men jeg har det bare underligt at jeg ingen symptomer har Dejligt, men føler mig sgu godt nok usikker ...

Med Oliver, havde jeg opkast hele min graviditet Ikke rart, men kunne være rart med bare lidt, måske ømme bryster eller lign

Hvis du forstår

Jamen jeg forstår dig udemærket, for jeg havde det selv på samme måde.

Det er min første jeg venter, og jeg vidste jo ikke rigtig hvordan det "skulle" føles, men jeg følte mig ikke ret gravid. Det var først til NF-scanningen at jeg følte jeg fik endeligt bekræftet at den var god nok!

Men når jeg tænker tilbage, så synes jeg da bare det er dejlig at jeg indtil videre har haft det så nemt. Jeg synes man hører om folk der døjer med det ene og det andet, og jeg har i bund og grund bare haft det super godt det meste af tiden.

Så jeg forstår dig godt, men prøv at nyde det i stedet for. Hvis der kommer kvalme senere, vil du garanteret længes efter den tid hvor du ikke mærkede noget.
Hvem ved, det kan også være du slipper helt for kvalme - bare fordi du havde kvalme sidste gang, betyder det jo ikke du får det denne gang.

Anmeld

17. maj 2011

mybaby-girl

Minibix skriver:

I min første graviditet mærkede jeg intet før omkring 10. Uge hvor jeg følte mig lidt utilpas og tog en test, i ren ønsketækning, for ville så gerne være gravid. Efterfølgende mærkede jeg næsten intet til graviditeten før efter de 15 uger......i min anden graviditet var kvalmen der med det samme og jeg vidste med det samme jeg var gravid, så det er vist meget forskelligt. Men stort tillykke!!!!

Mange tak Så må vi jo håbe at jeg kan gå længe før der er noget ...

Anmeld

17. maj 2011

mybaby-girl

TbCp skriver:

Da jeg ventede min datter havde jeg ingen symptomer over hovedet!
Ingen kvalme, ingen ømme bryster... intet..

Men jeg nød bare at jeg slap for kvalme osv.

Jaa, oka det  må nu være dejligt Skall først lige vænne mig til det

Anmeld

17. maj 2011

patella

Jeg kan godt følge dig - det du mener er lidt, at du tvivler nærmest på du er gravid, fordi du har det så godt ikk ?

Anmeld

17. maj 2011

mybaby-girl

Frk.S skriver:

Jamen jeg forstår dig udemærket, for jeg havde det selv på samme måde.

Det er min første jeg venter, og jeg vidste jo ikke rigtig hvordan det "skulle" føles, men jeg følte mig ikke ret gravid. Det var først til NF-scanningen at jeg følte jeg fik endeligt bekræftet at den var god nok!

Men når jeg tænker tilbage, så synes jeg da bare det er dejlig at jeg indtil videre har haft det så nemt. Jeg synes man hører om folk der døjer med det ene og det andet, og jeg har i bund og grund bare haft det super godt det meste af tiden.

Så jeg forstår dig godt, men prøv at nyde det i stedet for. Hvis der kommer kvalme senere, vil du garanteret længes efter den tid hvor du ikke mærkede noget.
Hvem ved, det kan også være du slipper helt for kvalme - bare fordi du havde kvalme sidste gang, betyder det jo ikke du får det denne gang.

Nej, det er også rigtigt

Jeg må prøve at tage mig lidt sammen og nyde det

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.