Så blev de endelig færdige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

bullerbassen

Mi skriver:

De er rigtig søde

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

twinboys

bullerbassen skriver:

Det jo ikke sikkert det er nået for de store drenge med elefant bukser...

Tænkte på dig den anden dag - har købt 2 sorte fleece trøje fra Ej sikke lej men de er for lille til mine drenge ( str 140 ) men små i str...

Kunne det friste dit shoppings gen

lad mig da lige se dem... hvad er prisen

Anmeld

17. maj 2011

bullerbassen

twinboys skriver:

lad mig da lige se dem... hvad er prisen

kommer her - pris 250 pp for begge

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. maj 2011

twinboys

bullerbassen skriver:

kommer her - pris 250 pp for begge

det var billigt men desværre har lige spurgt drengene hvad de synes om fleecene og da de så første billede sagde de i kor waaauuuw den er fed så gik jeg ned til næste billede så sagde de neeej mor ikke den med uglen... ja måtte jo så lytte til drengene og pænt sige tak for tilbudet... iiihhh sådan er det når man har drenge der er så store...

Majbritt

Anmeld

17. maj 2011

bullerbassen

twinboys skriver:

det var billigt men desværre har lige spurgt drengene hvad de synes om fleecene og da de så første billede sagde de i kor waaauuuw den er fed så gik jeg ned til næste billede så sagde de neeej mor ikke den med uglen... ja måtte jo så lytte til drengene og pænt sige tak for tilbudet... iiihhh sådan er det når man har drenge der er så store...

Majbritt

ha ha det ikke sådan når det blivet så store med deres egen mening. Mine kunne så godt li dem , men de er ski små i str  så det er for lille

Anmeld

17. maj 2011

foto på lærred

Rigtig fine

Anmeld

17. maj 2011

twinboys

bullerbassen skriver:

ha ha det ikke sådan når det blivet så store med deres egen mening. Mine kunne så godt li dem , men de er ski små i str  så det er for lille

synes de er vildt fede... men hjælper jo ikke hvis de ikke vil gå i dem

Anmeld

17. maj 2011

Chamomile

Hvor er de dog søde

Anmeld

17. maj 2011

Troldemommi

Så fandt du nogle orange knapper, var det ikke dig der søgte efter sådan nogle :-) Resultatet er blevet rigtig godt for de er da for fine

Anmeld

17. maj 2011

bullerbassen

Monica P skriver:

Så fandt du nogle orange knapper, var det ikke dig der søgte efter sådan nogle :-) Resultatet er blevet rigtig godt for de er da for fine

Godt husket - jo det var mig der søgte knapper.

Havde fundet et billede på nettet og mailede det til en netforretning og vupti så havde jeg mine knapper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.