Er så spændt på imorgen :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. maj 2011

Karina1

Hej

Jeg vil lige fortælle, at jeg glæder mig vildt meget til imorgen, jeg skal til lægen og snakke om hormon behandling. Projekt baby har været igang i snart 1år og tanken om jeg ikke kan blive gravid, fylder mere og mere for hver dag der går.. Min mens er udebliven i ½år nu, så lægen foreslog sidst jeg var der, at jeg kunne begynde med hormonbehandling, så nu er jeg så spændt på hvad der skal ske  

Er der nogen der kender lidt til hvad der skal ske?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Nessie

Karina1 skriver:

Hej

Jeg vil lige fortælle, at jeg glæder mig vildt meget til imorgen, jeg skal til lægen og snakke om hormon behandling. Projekt baby har været igang i snart 1år og tanken om jeg ikke kan blive gravid, fylder mere og mere for hver dag der går.. Min mens er udebliven i ½år nu, så lægen foreslog sidst jeg var der, at jeg kunne begynde med hormonbehandling, så nu er jeg så spændt på hvad der skal ske  

Er der nogen der kender lidt til hvad der skal ske?

Kender desværre ikke lige til det med udebleven mens, men synes da lige at du skla have en

Og håber at det går som ønsket, hos lægen

Anmeld

17. maj 2011

AnneH

Jeg ved heller ikke hvad der skal ske. Men vil da lige  en masse for dig.

Anmeld

17. maj 2011

Karina1

Tusind tak Håber alt går som jeg håber og der snart kan blive en positiv test til os

Anmeld

17. maj 2011

Putomanen

Jeg kan desværre heller ikke hjælpe dig med dit spørgsmål.

Men jeg sender dig en masse  og håber, at hormonerne hjælper!

Anmeld

17. maj 2011

Lisbeth1985

AnneH skriver:

Jeg ved heller ikke hvad der skal ske. Men vil da lige  en masse for dig.

Den hopper jeg med på

Anmeld

18. maj 2011

Karina1

SÅ SKER DER ENDELIG NOGET!!

^ jeg er så lykkelig! Efter en samtale på max 2min, er et halvt års venten endelig ovre Jeg skal til undersøgelser ved en gyn/speciallæge, for at se om min krop fejler noget eftersom min mens er udebliven så længe og jeg stadig ikke er blevet gravid efter 1år, men lægen troede ikke på der var noget galt, når alle de prøver jeg har fået taget i lægehuset, ser helt normale ud. Så han regner stærkt med, at det vil fremskynde projekt baby en hel del med hormonbehandling

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.