Uhhh dejligt emne :) Dog et sprg.mål :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

Ann.

anna-jonas skriver:

Undskyld.....................havde læst det som hæmostase..................som betyder det jeg tidl. skrev.

Held og lykke med opgaven.........

Det kan smutte det skidt

Mange tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

anna-jonas

Ann. skriver:

Det kan smutte det skidt

Mange tak for hjælpen

Ja, det kan det............................især når man multitasker, med madlavning, vasketøj og ansøgning............... Men faktisk lidt pinligt, fordi jeg er sygeplejerske, og har arbejdet på en hæmatologisk afd. i 10 år.........................UPS!

Kan se at du også har et handicappet barn...............hvad er der galt med din datter?? Hun er også synshandicappet kan jeg forstå. Min pige, Ida på 2 år, er synshandicappet......... p.g.a en encephalitis hun pådrog sig, efter hendes 3 mdr's vaccine. Hendes syn er blevet bedre, det sidste år....................og hun ser nu ca. 6/24. Hun er også fysisk udviklingshæmmet, og hendes grovmotoriske kunnen, svarer kun til et 10 mdr's barn.

Anmeld

17. maj 2011

Ann.

anna-jonas skriver:

Ja, det kan det............................især når man multitasker, med madlavning, vasketøj og ansøgning............... Men faktisk lidt pinligt, fordi jeg er sygeplejerske, og har arbejdet på en hæmatologisk afd. i 10 år.........................UPS!

Kan se at du også har et handicappet barn...............hvad er der galt med din datter?? Hun er også synshandicappet kan jeg forstå. Min pige, Ida på 2 år, er synshandicappet......... p.g.a en encephalitis hun pådrog sig, efter hendes 3 mdr's vaccine. Hendes syn er blevet bedre, det sidste år....................og hun ser nu ca. 6/24. Hun er også fysisk udviklingshæmmet, og hendes grovmotoriske kunnen, svarer kun til et 10 mdr's barn.

Jamen vi har da før snakket om vores børns handicap

Jeg har blot skiftet brugernavn - Hed før TrineLærke

Lærke har Aicardi Syndrom, har epilepsi og har huller på nethinden.

Anmeld

17. maj 2011

anna-jonas

Ann. skriver:

Jamen vi har da før snakket om vores børns handicap

Jeg har blot skiftet brugernavn - Hed før TrineLærke

Lærke har Aicardi Syndrom, har epilepsi og har huller på nethinden.

Ja, det kan jeg da godt huske..................men vidste ikke at du havde skiftet brugernavn.

Anmeld

17. maj 2011

Ann.

anna-jonas skriver:

Ja, det kan jeg da godt huske..................men vidste ikke at du havde skiftet brugernavn.

Okay

Det er der vist heller ikke mange der ved

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.