Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
På JOBBET for pokker da hvor bliver det bare dejligt, og skal resten af min graviditet bare nydes.
Jeg har fri kl 00.05 i nat og så er det SLUT, så er der lige 6 ugers ferie inden barsel.
Det bliver bare så godt, jeg har bagt brunsviger til kollegerne, så nu er jeg faktisk træt, men der er ikke noget at gøre og i morgen skal jeg kun tænke på mig selv og manden resten af tiden.
Jeg har haft rigtig svært ved at komme på job det sidste stykke tid både pågrund af varmen, men også mange smerter forbundet med det at sidde fastlås på en dårlig kontorstol 8 timer om dagen
Men det er slut nu, sidste dag er kommet weeeeeee
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tropez skriver: På JOBBET for pokker da hvor bliver det bare dejligt, og skal resten af min graviditet bare nydes. Jeg har fri kl 00.05 i nat og så er det SLUT, så er der lige 6 ugers ferie inden barsel. Det bliver bare så godt, jeg har bagt brunsviger til kollegerne, så nu er jeg faktisk træt, men der er ikke noget at gøre og i morgen skal jeg kun tænke på mig selv og manden resten af tiden. Jeg har haft rigtig svært ved at komme på job det sidste stykke tid både pågrund af varmen, men også mange smerter forbundet med det at sidde fastlås på en dårlig kontorstol 8 timer om dagen Men det er slut nu, sidste dag er kommet weeeeeee
..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128