Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: har lagt lidt mærke til at min kæreste har det med at smække en film på dvd'en når han endten skal spise frokost eller skal spise til aften faktisk hvert måltid? så ser han noget af filmen og når han ikke kan spise mere slukker han filmen og går på nettet???????? anre der har samme vaner eller kan svare på dette?? har overvejet spørge ham uden at såre ham
har lagt lidt mærke til at min kæreste har det med at smække en film på dvd'en når han endten skal spise frokost eller skal spise til aften faktisk hvert måltid? så ser han noget af filmen og når han ikke kan spise mere slukker han filmen og går på nettet???????? anre der har samme vaner eller kan svare på dette?? har overvejet spørge ham uden at såre ham
Sådan gør vi også herhjemme. Haha. Og jeg gør det også, hvis jeg spiser alene Man siger godt nok det er bedst ikke at se tv når man spiser, men altså... Hvis jeg spiser alene, plejer jeg at se noget af en dvd eller et afsnit af en serie, og så slukker jeg når jeg har spist færdig, selvom serien/filmen ikke er slut. Bare fordi jeg vil have noget at se på, imens jeg spiser
Vi alle har jo nogle sjove vaner - og ville nu ikke ligge noget seriøst i hans...
Du kan da spørge ham med et smil på læben, er det virkelig så underligt så du kan såre ham, ved at spørge ?
nattie skriver: Vi alle har jo nogle sjove vaner - og ville nu ikke ligge noget seriøst i hans... Du kan da spørge ham med et smil på læben, er det virkelig så underligt så du kan såre ham, ved at spørge ?
det gør vi - mine forældre - mine bedsteforældre - min svigermor - mine venner osv.. så det er der ikke noget mærkeligt i
Secrets skriver: Sådan gør vi også herhjemme. Haha. Og jeg gør det også, hvis jeg spiser alene Man siger godt nok det er bedst ikke at se tv når man spiser, men altså... Hvis jeg spiser alene, plejer jeg at se noget af en dvd eller et afsnit af en serie, og så slukker jeg når jeg har spist færdig, selvom serien/filmen ikke er slut. Bare fordi jeg vil have noget at se på, imens jeg spiser
Anonym skriver: det har du ret i synes bare det underlige var lidt at afbryde filmen fordi man ikk kan have mere mad
det har du ret i synes bare det underlige var lidt at afbryde filmen fordi man ikk kan have mere mad
`hehe tjaa - jeg gjorde det samme engang når jeg skulle sove.. Det sjove er, at jeg faktisk kun har nået at se den første halvdel af filmen, selvom den var på i laaaaang tid :b
Hvis du synes filmen er god, så sig du gerne vil se mere :b
Sophie26 skriver: det gør vi - mine forældre - mine bedsteforældre - min svigermor - mine venner osv.. så det er der ikke noget mærkeligt i
nattie skriver: `hehe tjaa - jeg gjorde det samme engang når jeg skulle sove.. Det sjove er, at jeg faktisk kun har nået at se den første halvdel af filmen, selvom den var på i laaaaang tid :b Hvis du synes filmen er god, så sig du gerne vil se mere :b
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128