Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dinna88 skriver: To fluer med ét smæk: det er sundt for sindet at grine! Det er faktisk kanon godt af os, og rigtig ansvarsfuldt. Vi lever jo længere grundet det!
To fluer med ét smæk: det er sundt for sindet at grine! Det er faktisk kanon godt af os, og rigtig ansvarsfuldt. Vi lever jo længere grundet det!
Netop!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Secrets skriver: Netop!!
Jeg har også læst det meste på www.haderkunder.dk i "historier" Gad vide hvor grænsen mellem at være fornuftig og nedern går....
Dinna88 skriver: Jeg har også læst det meste på www.haderkunder.dk i "historier" Gad vide hvor grænsen mellem at være fornuftig og nedern går....
Det har jeg så også. Haha. Men jeg har også skrevet adskillige historier derinde i min tid
Secrets skriver: Det har jeg så også. Haha. Men jeg har også skrevet adskillige historier derinde i min tid
Yaikes, jeg har fundet min ligemand!! Uh, så har jeg nok læst om dig,haha. Jeg har skrevet lidt derinde, set fra en kundes synsvinkel.
Dinna88 skriver: Yaikes, jeg har fundet min ligemand!! Uh, så har jeg nok læst om dig,haha. Jeg har skrevet lidt derinde, set fra en kundes synsvinkel.
Og jeg er sikkert ikke kun ligemand, men formentlig endnu værre! Hehe
Det har du garanteret. Tror jeg har kaldt mig salgsassistent_16 eller _23 eller sådan noget
Secrets skriver: Og jeg er sikkert ikke kun ligemand, men formentlig endnu værre! Hehe Det har du garanteret. Tror jeg har kaldt mig salgsassistent_16 eller _23 eller sådan noget
Ooooh nooo Haha.
Ork, er du vimmer, så godt husker jeg ikke! I am only human
Dinna88 skriver: Ooooh nooo Haha. Ork, er du vimmer, så godt husker jeg ikke! I am only human
Tsk! Du skuffer!!
Dinna88 skriver: Hehe, sørgeligt som det end lyder, så har jeg læst alt på lamebook. Jeg tror det fra den første side af, og kørte igennem. Den ene her er bare så genial!
Hehe, sørgeligt som det end lyder, så har jeg læst alt på lamebook. Jeg tror det fra den første side af, og kørte igennem. Den ene her er bare så genial!
Der er også en ret sjov en på Trendsales
Misforståelser meller sølgere og købere og lignende
http://www.trendsales.dk/listings/at-fatte-en-krone-om-dialoger-indlaeg-pa-ts/8329821?forum=701&road=my_items
Den er ret gammel, men stadig ret sjov
Secrets skriver: Tsk! Du skuffer!!
haha, undskyyyyyyyyyyyyyyyyyld Jeg går straks ind og leder efter dig!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128