narresut, sut og amning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

Anonym trådstarter

og hvor tit får de så sutten? ved sovetid? eller ved gråd? er det ikke svært at væne fra igen? og går det slet ikke ud over amningen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

AnneBJ

Anonym skriver:

og hvor tit får de så sutten? ved sovetid? eller ved gråd? er det ikke svært at væne fra igen? og går det slet ikke ud over amningen?

her er det ved gråd. nogle gange når han skal sove, men generelt svinger det meget. vi bruger den fx også hvis jeg er nødt til på wc, ha mad eller lignende selvom felix er ved at være sulten.

jeg tror ikke afvænningen er sværere end man gør den til. amningen er overhovedet ikke påvirket!

Anmeld

17. maj 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

min datter er 12 dage gammel og amningen går fint..

Nogen som har prøvet sut så tidligt?

Mine har da brugt sut med det samme og har da suttet glimrende..

Kærligst
Sussie

Anmeld

17. maj 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Her i huset er sutten blevet brugt til trøst og hvis man lige var lidt gnaven op til spisetid og så til natten.
Ellers har de ikke haft sut.
Og nej..hvorfor skulle sutten dog gå ud over amning???
Sutten har de haft til de blev 3 år, hvor den så blev byttet ud med en cykel

Kærligst
Sussie

Anmeld

17. maj 2011

AnneBJ

det er først når børn er 7-8 mdr de kan have sutten for meget. her forsøger vi dog, som sussie, at den bruges til trøst. så skalvi forhåbentlig ikke kæmpe med ender insisterer på at bruge sut 24/7 pga dårlig vane. men ellers tag en snak med din sp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.