Jeg kan se at mange herinde blogger på blogspot. Jeg vil også gerne selv i gang, og har fået oprettet en blog og skrevet første indlæg. Så langt så godt!
MEN! Hvordan får man lavet bjælkelinien med de forskellige sider (f.eks. blogindlæg, galleri, DIY, shop etc)?
Og hvordan får man tags-listen på ude i siden, hvordan tagger man indlæg osv?
Håber nogen forstår spørgsmålene og kan hjælpe en blogger in spe - der i øvrigt er anonym, da h*n er lidt flov over at ville blogge men samtidig være ren teknik-klumpedumpe
Jeg må nok indrømme, at jeg overhovedet ikke forstår du opretter en blog, hvis du ligefrem synes det er pinligt at være blogger? Blogging er et meget udbredt og almindelig fænomen efterhånden, og der er intet at skamme sig over 
Angående menuen:
For at oprette siderne til menuen: Stå ude på din blogger forside --> Nyt indlæg --> Rediger sider --> Ny side.
For at lave menubjælken Stå ude på din blogger forside --> Design --> tryk "Tilføj en gadget" hvor du vil have menulinjen --> Vælg den gadget der hedder "Sider"
Det med de tags. Du skal self. tagge dine indlæg hver kan du skrive et, og det gør du i bunden af hvert indlæg. For at lave skyen med tags:
Stå på din blogger forside --> Design --> Tilføj gadget hvor du vil have skyen placeret --> Vælg den der hedder "Etiketter"
Hilsen en MEGET aktiv blogger (www.angelic.dk - Er en blogspot-blog, har bare videreført den til eget domæne)
Edit: Nu forstår jeg bedre. Du er ikke flov over at blogge, men over at blogge som teknik-uerfaren. Er det rigtigt forstået? Vi starter jo alle et sted 
Anmeld