Kæreste/Mand i krig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

605 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. maj 2011

Anonym trådstarter

Hej. Er der nogen af jer, der har en kæreste/mand der har været i krig? Hvodan er det, og hvad med børnene hvordan bliver de påvirket? Søger især nogen der har været gravs evt. Født imens faren har været i krig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

LinLin

Ved ikke om jeg ligefrem vil kalde det krig, men Davids far var udsendt til Kosovo fra feb til aug 2006 - David er født sep 2006...

Han var kun udsendt den ene gang... Jeg havde det ok  med det (alternativet var afghanistan!) - selvom det var lige efter muhammed-tegningerne  Jeg tog min mor med til scanninger og jordemoder - og sendte billeder til ham på mail + vi selvfølgelig snakkede i tlf hvor ejg fortalte hvor det gik... Men jeg tror ikke rigtigt han var med før han var hjemme på leave i maj Og da han så kom hjem en måned før termin var jeg jo pludseligt KÆMPE

David er i øvrigt født 15 dage før termin - så hans far nåede liiiige hjem

Anmeld

17. maj 2011

Moar2011

Anonym skriver:

Hej. Er der nogen af jer, der har en kæreste/mand der har været i krig? Hvodan er det, og hvad med børnene hvordan bliver de påvirket? Søger især nogen der har været gravs evt. Født imens faren har været i krig..

hei

kender ikke nogen der har været i krig endnu ..

men vi er lige bleven forældre til en lille dreng her i April, farmand skal til afg i krig til august ..

ved ikke om det kan hjælpe lidt..

Anmeld

17. maj 2011

Anonym trådstarter

Har skrevet til dig

Anmeld

19. maj 2011

Carl-Emil's mor

Min skønne mand var i Afghanistan for anden gang sidste år, nu er baby på vej og planer om endnu en tur der ned har har sagt er helt slettet... Vi havde ingen baby da han var afsted men du er meget velkommen til ar skrive til mig for ved hvor hårdt det er at have den man vil ofre alt for i krig... Dernæst kom Han hjem psykisk såret og var sygemeldt i 6 måneder , næsten det hårdeste jeg har prøvet næst efter når folk er gået bort...

Anmeld

19. maj 2011

Fenja09

Det er ikke så længe siden min kæreste kom hjem fra mission og jeg fandt ud af at jeg var gravid da han var afsted, så måtte fortælle ham det over telefonen - ikke lige drømmescenariet, men der var ikke så mange alternativer

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.