Testdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

517 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. maj 2011

Frk.Skruk

Hej tøser,

Hvornår kan man teste om man er gravid? Er gået 5 dage over tid, og har ellers en cyklus som er meget præcis hver måned..

Har taget 2 tests, men de er begge negative :/

Håber i kan hjælpe mig..

// Frk. Skruk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

CamillaValby

Det lyder som mig

Jeg var dog ikke gravid

Der kan være flere forklaringer på det enten at din krop stresser og er gået en smule i strejke eller at du rent faktisk er gravid men først kan teste positiv senere

Hvis du ikke har fået det om en uges tid så prøv at ringe til lægen så vil de nok tage en blodprøve på dig

Anmeld

17. maj 2011

Filippa & Liva

Jeg kunne først få en positiv test da jeg var i uge 5...

Nogle danner langsommere hcg end andre, så prøv at teste igen om et par dage måske.

Anmeld

17. maj 2011

Mauser.

hvis du for nylig er stoppet med p piller, kan det være derfor .. Det behøver ik betyde at du er gravid men at din cyklus er forvirret pga. p pille stop. 

Anmeld

17. maj 2011

Frk.Skruk

Mulleunge skriver:

hvis du for nylig er stoppet med p piller, kan det være derfor .. Det behøver ik betyde at du er gravid men at din cyklus er forvirret pga. p pille stop. 

Jeg har ikke taget p-piller i 2 år.. Så det kan ikke være det..

Anmeld

17. maj 2011

mrsminimus

første gang jeg var gravid kunne jeg se det allerede 1 dag over tid... men ved at hvis man virkelig gerne vil have barn kan man selv udskyde sin mens, og syntes man har kvalme og ømme bryster.. har prøvet det nemlig og det er ikke sjovt for man bliver så skuffet når det er ens største ønske.

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.