3 måneders vaccine..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.211 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. maj 2011

Anonym trådstarter

Den skal min datter have næste uge.. jeg har jo hørt hvordan de kan få feber og blive syge.. jeg har hadrig passet et sygt barn.. Hvad skal man huske/gøre og ikke gøre.. Skal hun ligge varmt - ikke varmt.. skal hun have væske ved siden af MME?? Osv osv?? Aner ikke noget om de ting..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Missi

Min lille dreng fik den her den 9 maj - og ja han blev syg med feber og opkast og var meget pivet, det eneste jeg gjorde var bare at have ham tæt på mig og nusse omkring ham - han spiste ikke mere end normalt, faktisk så mistede han appetitten

Håber ikke hun bliver alvorligt ramt

knus

Anmeld

17. maj 2011

janus007

Jeg synes du skal overveje dit valg af vaccination ganske grundigt.

Læs her:  https://www.baby.dk/debat/100388pi1/boern-01-aar/skal-ikke-vaccineres.aspx

Derudover kan jeg anbefale at læse et par bøger om emnet:

Vaccinationer - Er De Effektive Og Sikre?

http://www.elounge.com/Pages/ProductDetails.aspx?ProductIndeks=3793147

og Raising a vaccine free child:

http://www.elounge.com/Pages/ProductDetails.aspx?ProductIndeks=8177986

Jeg har også et par film du bør se, Shots in the Dark : 

http://topdocumentaryfilms.com/shots-in-the-dark/

**************************************'

Tro ikke på alt hvad du hører, mange aner intet om hvad en vaccine består af eller sandheden omkring hvorfor de bliver proppet ned over hovedet på os.

TÆNK DIG GRUNDIGT OM 

Mange er påvirket af deres læge og skræmt af myter og historier fra andre der heller ikke kender til fakta.

Anmeld

17. maj 2011

Maja_4000

Jeg var mega bange for at Caroline skulle blive syg da hun fik den for 2 måneder siden .. Især efter at have læst alt muligt på nettet !  Men hun reagerede altså slet ikke  Så det er ikke alle der bliver dårlige (;

- Nu frygter jeg bare den næste , den skal hun have om 1½ uge

Anmeld

17. maj 2011

Janni.

Jeg følger lige med her, lidt under 1 måned til vores søn skal have den 

Anmeld

17. maj 2011

sandratobias

Min datter har lige fået den i går.. Ingen feber, en lille smule pyller, men ikk mere end når hun er overtræt..  

Anmeld

17. maj 2011

Malthes mor

For mig har der aldrig været noget alternativ til vaccinerne. For alternativet er da absolut værre. Specielt her i foråret hvor østdanmark har været ramt af mæslinger...tjaaa det er jo noget, som uvaccineret børn kan dø af!

Nå tilbage til dit spørgsmål:

Min store dreng fik let feber af vaccinationen, og den lille har inegen feber haft.

Men i tilfælde af feber, så så lidt tøj på, som muligt, men h*n må ikke fryse og blive kold. Og så rigelig at drikke. Men ta den med ro, og afvent din lilles reaktion.

Anmeld

17. maj 2011

Worldwide

Da L fik den blev hun lidt pylret og gad ikke rigtigt noget.. Hun mistede en smule appetit, ikke voldsomt, men vi tilbød hende vand løbende.. Dagene efter var næsten værre :s Hun blev MEGET pylret og ville bare intet, men det aftog heldigvis igen

Lægen skal nok fortælle dig hvordan og hvorledes du skal reagere på divs - og hvis du er utryg eller lign kan du altid kontakte vagtlægen eller egen læge igen

Følg dit moderhjerte og gør som du tror er rigtigt Herhjemme var hun i langærmet body og strømebukser de dage hun var pylret og så hyggede vi, gav hende ekstra godt med tryghed og nusse osv

Anmeld

17. maj 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Pu ha, min lille pige på 4 mdr og 6 dage fik sin 3 mdr Vaccine idag, hun har været MEGET ked og pyller, øv øv, vores store pige reagerede meget bedre og tog det meget pænere, ved jo de kan få det sådan her, men havde hååbet vores prinsesse kom let over det, og feber har hun dog ikke, men de kan få det i løbet af nogle dage, bare hun dog ikke får feber..

Og håber det vil gå godt når din lille skal vaccineres !

Anmeld

17. maj 2011

lukasmor

Det er 1% der bliver syge.. Langt de fleste slipper.. Min søn blev ikke syg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.