Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kommer nok an på hvor lang turen er?
det er vel ikke mere synd end bil???
Nej, da... Hvis hunden er trygt ved det kan jeg ikke se problemet..
Jeg har en shefer/collie blanding, og hun er tæt med i både bus og tog!
Hun liger sig bare ned og slapper af...
Det er vel det samme som at tage den med i bilen.... Dog har hunden 0 frihed i bussen, da det jo ikke er tilladt. Jeg har haft hund med flere gange, men det har været små hunde. De har bare ligger på sædet og sovet, er det en større hund kan den jo ligger der hvor barnevogne skal være, hvis der ikke er nogle
kan ikke se hvorfor du ikke skulle gøre det. jeg har tit min med og vi sidder bagerst i bussen hvor der er go plads - jeg har også en stor hund.
Der er rig mulighed for at nusse og snakke med dem i bussen
Stjernestøv skriver: Snakker om 4-5 km. Ved bare ikke om jeg skal gøre det. Synes det vil være lidt synd på en måde, da han nok ikke forstår det. Men på den anden side elsker han at køre i bil, og elsker mennesker.
Snakker om 4-5 km. Ved bare ikke om jeg skal gøre det. Synes det vil være lidt synd på en måde, da han nok ikke forstår det. Men på den anden side elsker han at køre i bil, og elsker mennesker.
4-5 km er jo ikke særlig langt.. og er ikk værre end hvis han var en tur med i bilen - og hvis han godt kan li det.. Så prøv det
næ overhovedet ikk.. Jeg har tit min schæfer med i bussen...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128