På tide med lillebror billeder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

851 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. maj 2011

L-Mortil3

Ja nu har jeg virkelig holdt mig LÆNGE i skindet

- Og nu da flytningen er overstået, så SKAL i altså lige se lidt billeder af ham lillebror, han er jo dælme gået hen og blevet 2½ måned!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Han er bare så fin....og ligner Liam meget!

Går det godt med ham?

Anmeld

17. maj 2011

Janni.

Hvor er han da bare dejlig 

Anmeld

17. maj 2011

Mor til Frederic og Freya

så fin han er..

Anmeld

17. maj 2011

L-Mortil3

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Han er bare så fin....og ligner Liam meget!

Går det godt med ham?

Ja han ligner faktisk Liam en del (Har lige vedhæftet et billede af Liam i samme alder

Vi er ENDELIG kommet over den koliklignende tilstand med lillebror, så han er faktisk blevet så nem så nem så nem, med undtagelse af søvn om dagen, det praktiserer vi ikke, ligesom Liam heller ikke gjorde Til gengæld vågner han kun 3 gange om natten, så det er da luksus

Liam bliver bare ved med at forbløffe med at være en sød og kærlig storebror, han er virkelig begyndt at snakke meget, så vi får MANGE grin herhjemme

I går i brugsen sagde jeg til ham, da han lagde et vare på båndet: "Deeet var godt" hvorefter han vender sig rundt, kigger på mig og siger "Dyyyygtig". SÅ roser man vist ungen for meget

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. maj 2011

L-Mortil3

Janni. skriver:

Hvor er han da bare dejlig 

Tusind tak

Anmeld

17. maj 2011

L-Mortil3

Mor til Frederic skriver:

så fin han er..

Mange tak

Anmeld

17. maj 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Line&Liam&Lillebror skriver:

Ja han ligner faktisk Liam en del (Har lige vedhæftet et billede af Liam i samme alder

Vi er ENDELIG kommet over den koliklignende tilstand med lillebror, så han er faktisk blevet så nem så nem så nem, med undtagelse af søvn om dagen, det praktiserer vi ikke, ligesom Liam heller ikke gjorde Til gengæld vågner han kun 3 gange om natten, så det er da luksus

Liam bliver bare ved med at forbløffe med at være en sød og kærlig storebror, han er virkelig begyndt at snakke meget, så vi får MANGE grin herhjemme

I går i brugsen sagde jeg til ham, da han lagde et vare på båndet: "Deeet var godt" hvorefter han vender sig rundt, kigger på mig og siger "Dyyyygtig". SÅ roser man vist ungen for meget

Hahahahaha.....Hvor er han sød altså! De lærer bare lynhurtigt, og  inden for kort tid har I jo altid en kopimaskine med jer rundt, det er da herligt! 

Det lyder dejligt at "kolikken" er ved at være overstået....Det er sgu så hårdt når de græder/skriger hver aften/nat 

Anmeld

17. maj 2011

Faith

Han er skøn Line!

Anmeld

17. maj 2011

Becks

Line&Liam&Lillebror skriver:

Ja nu har jeg virkelig holdt mig LÆNGE i skindet

- Og nu da flytningen er overstået, så SKAL i altså lige se lidt billeder af ham lillebror, han er jo dælme gået hen og blevet 2½ måned!!!

Du har nogle virkelig lækre unger søde..

Er I flyttet igen? Til noget større?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.