Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja denne kage har jeg lavet til min svigersøn som fylder 2o år idag som gave fra mine små piger kan godt sætte den herind for her er han ikke inde griner
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er den cool, den tror jeg han bliver glad for, hvordan laver du brysterne og hvordan opbevare du den når den er færdig og frem til han skal have den?
Undskyld alle mine spørgsmål men er helt ny
Unnie skriver: Hvor er den cool, den tror jeg han bliver glad for, hvordan laver du brysterne og hvordan opbevare du den når den er færdig og frem til han skal have den? Undskyld alle mine spørgsmål men er helt ny
det gør ikke noget dem laver jeg i 2 skåle og kagen kommer op på børneværelset og stå til den er tør skal altid lave dem dagen før du spørger bare løs vis der er mere du vil vide smiler sødt
Hvor er den flot!
Btw er du så mor til Natasja (kan ikke huske brugernavn herinde)?
Manakauapo skriver: Hvor er den flot! Btw er du så mor til Natasja (kan ikke huske brugernavn herinde)?
ja det er jeg
mulle7430 skriver: ja det er jeg
Åhh så falder tingene på plads! hehe
Manakauapo skriver: Åhh så falder tingene på plads! hehe
hehe
nu er jeg blevet henvist til dig af din datter, pga kagen.
- hvordan laver du det hudfarvede på kagen?
MalleH skriver: nu er jeg blevet henvist til dig af din datter, pga kagen. - hvordan laver du det hudfarvede på kagen?
det er bare lysebrun bruger ikke ret meget
mulle7430 skriver: det er bare lysebrun bruger ikke ret meget
okay tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128