Uge 35, og mange spørgsmål melder sig!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.116 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. maj 2011

Zibi_84

Nu er jeg nået til uge 35, og for første gang, synes jeg det går rigtig hurtigt Som mange andre herinde, så har jeg en masse spørgsmål der melder sig, i takt med at fødslen kommer tættere på. De sidste par uger har han rumsteret sindsygt meget inde i maven. Så meget at det har føltes som om, at han var på vej ud af maveskindet Ved ikke om det er hans ben eller hvad det er, men det kan fortsætte i flere timer, så kommer der lidt ro igen. Får i dag afvide, om han har lagt sig med hovedet nedad. MEN...Opl Nogle dage er han ´meget mere sløv .Oplever i også nogle vanvittige aktive babyer nogle gange, og kan det egentlig være til fare for barnet at rumsterer så meget?? Tak fordi i, om ikke andet, lyttede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

NatteS

Da jeg var gravid var min dreng også meget aktiv .. det var dog mest når jeg slappede af.. lige så snart jeg lagde mig til at sove så skulle han 'holde fest'..

Jeg tror ikke der kan ske noget .. baby er jo godt beskyttet derinde i sin dejlige hule..

Anmeld

17. maj 2011

Zibi_84

Er sikker på at du har ret, der er bare hele tiden noget man kan bekymre sig om uhh

Anmeld

17. maj 2011

Gaia

Min datter var også en lille aktiv fis Og nej det er ikke til fare for barnet. barnet ligger jo godt beskyttet i første en livmoder og derinde i en sæk med fostervand. Og det hele er jo skabt til at håndterer barnet.

Anmeld

17. maj 2011

lounika

Zibi_84 skriver:

Nu er jeg nået til uge 35, og for første gang, synes jeg det går rigtig hurtigt Som mange andre herinde, så har jeg en masse spørgsmål der melder sig, i takt med at fødslen kommer tættere på. De sidste par uger har han rumsteret sindsygt meget inde i maven. Så meget at det har føltes som om, at han var på vej ud af maveskindet Ved ikke om det er hans ben eller hvad det er, men det kan fortsætte i flere timer, så kommer der lidt ro igen. Får i dag afvide, om han har lagt sig med hovedet nedad. MEN...Opl Nogle dage er han ´meget mere sløv .Oplever i også nogle vanvittige aktive babyer nogle gange, og kan det egentlig være til fare for barnet at rumsterer så meget?? Tak fordi i, om ikke andet, lyttede

kender godt det med en masse spørssmål og tanksre i hove på en  rammer selv uger 35 på lørdag.. så ja tænke tænke tænke.... 

tænker meget på hvornrå det bliver og hvordan det bliver for mig og os som familie... og 10000 ander ting..

min lille man rumster også rigtig meget der inde at det til tider gør virkelig undt .. sådan meget faktisk... 

kan ikke sige så meget om det skal være sådan eller ej da det også er min første ..

Anmeld

20. maj 2011

Zibi_84

lounika skriver:

kender godt det med en masse spørssmål og tanksre i hove på en  rammer selv uger 35 på lørdag.. så ja tænke tænke tænke.... 

tænker meget på hvornrå det bliver og hvordan det bliver for mig og os som familie... og 10000 ander ting..

min lille man rumster også rigtig meget der inde at det til tider gør virkelig undt .. sådan meget faktisk... 

kan ikke sige så meget om det skal være sådan eller ej da det også er min første ..

Lige præcis! Også fordi det er så tæt på nu... til dig og baby

Anmeld

20. maj 2011

otlitrom

Jeg er 35+3 idag, og den sidste uges tid har været SÅ urolig. Min mave har hoppet og danset (og fået smilerynker ) og der har næsten ikke været fred derinde. Den lille har virkelig gået amok. Det føles bare så meget anderledes nu, da pladsen ikke er den samme. Baby har lagt sig med hovedet nedad, men det give jo også masser af plads til at cykle rundt med arme og ben, jeg er sikker på det er det jeg "lider under" lige nu.

Jeg tror bare det er forskelligt, hvor meget de tosser rundt derinde lige nu... De vil nok gerne snart ud

Anmeld

20. maj 2011

Zibi_84

kitty skriver:

Jeg er 35+3 idag, og den sidste uges tid har været SÅ urolig. Min mave har hoppet og danset (og fået smilerynker ) og der har næsten ikke været fred derinde. Den lille har virkelig gået amok. Det føles bare så meget anderledes nu, da pladsen ikke er den samme. Baby har lagt sig med hovedet nedad, men det give jo også masser af plads til at cykle rundt med arme og ben, jeg er sikker på det er det jeg "lider under" lige nu.

Jeg tror bare det er forskelligt, hvor meget de tosser rundt derinde lige nu... De vil nok gerne snart ud

Tror også det er numsen jeg kan mærke presse sig ud mod maveskindet  Er da glad for at jeg ikke står alene med alle de tanker og følelser der nærmer sig, i takt med fødslen!? Krydser finger for dig og baby

Anmeld

20. maj 2011

Sitrani

Jeg har det lige sådan...

De sidste par uger er den lille virkelig begyndt at rumstere rundt derinde, og det synes jeg er vildt hyggeligt, fordi jeg virkelig kan mærke, at det menneskelige bevægelser der kommer ud mod mit maveskind, ikke bare de der små "bump" længere...

Tror det er ret normalt, da der ikke er så meget plads længere, og der er jo ikke længe til fødslen heller....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.