Hvor kan vi hjælpe? (Dyr)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

852 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. maj 2011

Loa

På mit arbejde gør vi en del for at lave frivilligt arbejde. Vi er en okay stor virksomhed, så det er som regel en pæn forskel vi får gjort når det er vi afholder vores frivillige hjælpe arrangementer. Vi leder nu efter nye måder vi kan hjælpe på, og jeg kunne forfærdelig gode tænke mig, hvis vi kunne hjælpe nogen dyr.

Er der nogen der ved hvor/hvordan vi ville kunne gøre en forskel?

Det er frivillig arbejdskraft vi "donerer".

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

anja89

Loa skriver:

På mit arbejde gør vi en del for at lave frivilligt arbejde. Vi er en okay stor virksomhed, så det er som regel en pæn forskel vi får gjort når det er vi afholder vores frivillige hjælpe arrangementer. Vi leder nu efter nye måder vi kan hjælpe på, og jeg kunne forfærdelig gode tænke mig, hvis vi kunne hjælpe nogen dyr.

Måske rødovre dyreinternat

Anmeld

17. maj 2011

Loa

anja89 skriver:

Måske rødovre dyreinternat

Det vil jeg tjekke

Andre?

Anmeld

17. maj 2011

twinny

hvad med

Ingers kattehjem.

Dyrenes beskyttelse.

Anmeld

17. maj 2011

Loa

Baby-støv skriver:

hvad med

Ingers kattehjem.

Dyrenes beskyttelse.

Har været inde og kigge, og syntes ikke helt jeg kan se noget hvor vi kunne gøre en forskel.

Vi laver nemlig et arrangement 1-2 gange om året hvor vi donere hele dagen til at lave et velgørende formål, og det syntes  jeg er svært at se hvordan det skal komme dyrene til gode....

Øv ville ellers også gerne gøre en forskel for dem....

Anmeld

17. maj 2011

Glad Giraf

Loa skriver:

Græske hunde... det er en organisation der henter og behandler syge og meget ilde tilredte hun i Grækenland... De gør et kæmpe arbejde med at give hundende et nyt og dejligt hjem her i Danmark... http://www.graeskehunde.dk/

Anmeld

17. maj 2011

twinny

Loa skriver:

Har været inde og kigge, og syntes ikke helt jeg kan se noget hvor vi kunne gøre en forskel.

Vi laver nemlig et arrangement 1-2 gange om året hvor vi donere hele dagen til at lave et velgørende formål, og det syntes  jeg er svært at se hvordan det skal komme dyrene til gode....

okay..... Hvad så med WSPA eller WWF, ved dog ikk om de har noget arbejde i DK, men du kan da prøve a kigge på det?

Anmeld

17. maj 2011

Loa

Baby-støv skriver:

okay..... Hvad så med WSPA eller WWF, ved dog ikk om de har noget arbejde i DK, men du kan da prøve a kigge på det?

Det vil jeg kigge på

Anmeld

17. maj 2011

Loa

Nina1988 skriver:

Græske hunde... det er en organisation der henter og behandler syge og meget ilde tilredte hun i Grækenland... De gør et kæmpe arbejde med at give hundende et nyt og dejligt hjem her i Danmark... http://www.graeskehunde.dk/

Det vil jeg kigge på

Anmeld

17. maj 2011

Janni.

Loa skriver:

Vil da forslå at du griber tlf'en og ringer til dem for at høre om de kan bruge noget arbejdskraft en enkel dag...

Forresten en kanon god idé 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.