svamp under brysterne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.705 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

Anonym trådstarter

jeg har meget store bryster, og er begyndt at få noget der ligner svamp under brysterne.. det klør helt vildt, og jeg klør så meget i det, at jeg kløer huden af.. andre der har oplevet det, og hvad kan man gøre ved det?? det er vildt smertefuldt og lugter osse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Albatrossen

Hej

Uhh det lyder ikke rart, altså jeg har også store bryster men har dog ikke prøvet det. Men tror sagtens det kan lade sig gøre.... Du må gå til lægen imorgen og få noget creme.... det kan ikke være rart held og lykke herfra

Anmeld

16. maj 2011

Turtles

Anonym skriver:

jeg har meget store bryster, og er begyndt at få noget der ligner svamp under brysterne.. det klør helt vildt, og jeg klør så meget i det, at jeg kløer huden af.. andre der har oplevet det, og hvad kan man gøre ved det?? det er vildt smertefuldt og lugter osse

Øv bøv.. Ikke rart I know..

Kontakt din læge så får du en crem mod det..
Og hvis du har meget ondt og svien nu, så prøv med lidt neutralt crem hvis du har dette..

Anmeld

17. maj 2011

Anonym trådstarter

ja jeg må gå til lægen imorgen.. har prøvet brentan creme som man kan købe i håndkøb, men det kunne ikke tage det min kæreste synes det er ulækkert... så føler mig ret klam i øjeblikket... det er bare ikke fedt

Anmeld

17. maj 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

ja jeg må gå til lægen imorgen.. har prøvet brentan creme som man kan købe i håndkøb, men det kunne ikke tage det min kæreste synes det er ulækkert... så føler mig ret klam i øjeblikket... det er bare ikke fedt

Det allerbedste er at holde området tørt indtil du kan komme til lægen i morgen.
Så drys godt med helt almindeligt kartoffelmel, som tørrer huden ud.
Og hold dig så så vidt muligt fra vand og sæbe i nogle dage undtagen en gang om dagen, for jo mere vandsjaskeri og sæbe jo værre.
Læg evt, nogle små stykker gaze eller bløde forvaskede lommetørklæder, i folden under dine bryster og være omhyggelig med at dine BH'er bliver vasket på minimum 60 grader, sa svampesporerne eller ikke bliver dræbt.
Alt hvad der har berøring med området skal helst kogevaskes eller på minimum 60 grader.
Held og lykke med det og god bedring.

Når du er sluppet af med svampen, så sørg for at holde området godt tørt og rent og drys hver dag med talkum, som du kan få i håndkøb på apoteket eller i supermarkeder.

Kærligst
Sussie 

Anmeld

17. maj 2011

qp

SussieThyssen skriver:

Det allerbedste er at holde området tørt indtil du kan komme til lægen i morgen.
Så drys godt med helt almindeligt kartoffelmel, som tørrer huden ud.
Og hold dig så så vidt muligt fra vand og sæbe i nogle dage undtagen en gang om dagen, for jo mere vandsjaskeri og sæbe jo værre.
Læg evt, nogle små stykker gaze eller bløde forvaskede lommetørklæder, i folden under dine bryster og være omhyggelig med at dine BH'er bliver vasket på minimum 60 grader, sa svampesporerne eller ikke bliver dræbt.
Alt hvad der har berøring med området skal helst kogevaskes eller på minimum 60 grader.
Held og lykke med det og god bedring.

Når du er sluppet af med svampen, så sørg for at holde området godt tørt og rent og drys hver dag med talkum, som du kan få i håndkøb på apoteket eller i supermarkeder.

Kærligst
Sussie 

Du er jo en omvandrende leksikon, kvindemenneske!!  

Anmeld

17. maj 2011

ønskebørn74

Anonym skriver:

Har indimellem samme problem og bruger da efter lægens anvisning brentan salve. 1 uge til 2 så er det helt væk...

Anmeld

17. maj 2011

SussieThyssen

qp skriver:

Du er jo en omvandrende leksikon, kvindemenneske!!  

Tænk den synes jeg, at jeg har hørt før
Men ja..lidt..tror jeg nok..for jeg har samlet på viden hele mit liv.

Problemet med al den viden er bare, at man finder ud af, at jo mere man ved, jo mere opdager man, at man ikke ved..og DET er da virkeligt irriterende for en, der er videns-adicted

Men tak for de søde ord

Anmeld

17. maj 2011

qp

SussieThyssen skriver:

Tænk den synes jeg, at jeg har hørt før
Men ja..lidt..tror jeg nok..for jeg har samlet på viden hele mit liv.

Problemet med al den viden er bare, at man finder ud af, at jo mere man ved, jo mere opdager man, at man ikke ved..og DET er da virkeligt irriterende for en, der er videns-adicted

Men tak for de søde ord

Jamen det ER godt vi har dig herinde

Anmeld

17. maj 2011

SussieThyssen

qp skriver:

Jamen det ER godt vi har dig herinde

Tak -tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.