For h... Det er mandag aften?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

869 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

Saram

For dælen hvor er jeg bare PISSE træt af min "nabo"! Han/hun har det med at spille rigtig højt musik stort set hver weekend og ofte er det både fredag og lørdag. Det er SÅ træls, men tænker fair nok det er jo weekend osv. Nu har han/hun så bare lige valgt også at gøre det i aften. Det startede ved en 22 tiden og musikken buldre bare derud af. Hold k*ft hvor det irretere mig, kan slet ikk falde i søvn, kan kun hære den der bass der bare pumper der ud af. Aj men hvad sker der for mangel på respekt for andre mennesker. Og det væreste af det hele et så bare at det ikke er min rigtige nabo da vi ikke bor i samme opgang men det er inde fra blokken ved siden af så kan ikke engang tillade mig at gå over og brokke mig. ;( Undskyld for mit sure opstød, havde bare lige brug for at brokke mig! // Sara Alrø 38+4.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Mi

Jeg syntes godt at du kan tillade dig at brokke dig. Hvis det ikke hjælper så kan boligforeningen sikkert hjælpe, for de må da have retningslinier for sådan noget.

Og desuden: Kæft et flot profilbillede du har

www.stjerneleg.dk

Anmeld

16. maj 2011

Anne G

Åhh haa hvor må det da bare være super super træls..  Kan virkelig ikke forstå at folk kan være så hensynsløse... Håber at han eller hun snart slukker så du kan få noget søvn..

Anmeld

16. maj 2011

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Saram skriver:

For dælen hvor er jeg bare PISSE træt af min "nabo"! Han/hun har det med at spille rigtig højt musik stort set hver weekend og ofte er det både fredag og lørdag. Det er SÅ træls, men tænker fair nok det er jo weekend osv. Nu har han/hun så bare lige valgt også at gøre det i aften. Det startede ved en 22 tiden og musikken buldre bare derud af. Hold k*ft hvor det irretere mig, kan slet ikk falde i søvn, kan kun hære den der bass der bare pumper der ud af. Aj men hvad sker der for mangel på respekt for andre mennesker. Og det væreste af det hele et så bare at det ikke er min rigtige nabo da vi ikke bor i samme opgang men det er inde fra blokken ved siden af så kan ikke engang tillade mig at gå over og brokke mig. ;( Undskyld for mit sure opstød, havde bare lige brug for at brokke mig! // Sara Alrø 38+4.

Du har ret til at gå ind og bede personen om at skrue ned...

Jeg har selv stået i samme situation og efter at have været inde hos naboen og bede dem skrue ned skete der ikke noget, så min far ringede til politiet der kom og bad dem dæmpe sig... Det er nu to år siden og nu skruer de ned med det samme hvis min far beder dem om det....

Anmeld

16. maj 2011

Kay

hvis det bliver ved efter 24 så ring til politiet... det har jeg gjort før... gidder ik finde mig i at andre ikke har respekt for folk der skal sove... slet ik i hverdagene...

Anmeld

16. maj 2011

Saram

Mi skriver:

Jeg syntes godt at du kan tillade dig at brokke dig. Hvis det ikke hjælper så kan boligforeningen sikkert hjælpe, for de må da have retningslinier for sådan noget.

Og desuden: Kæft et flot profilbillede du har

www.stjerneleg.dk

Tja. Tvivler faktisk på det for bor ikke i boligforening da de lejligheder her er privat udlejet. Og er de andre i den anden bygning vist også. Men giver det lige lidt tid endnu og håber der måske er nogen fra den samme bygning som klager. Mange tak skal du have, det er kæresten der kan finde ud af det der med Photoshop.

Anmeld

16. maj 2011

Saram

Anne G skriver:

Åhh haa hvor må det da bare være super super træls..  Kan virkelig ikke forstå at folk kan være så hensynsløse... Håber at han eller hun snart slukker så du kan få noget søvn..

Ja det håber jeg godt nok også.. Altså er godt nok glad for jeg ikke skal op i skole eller på arbejde eller har et barn der skal sove for det ville da være helt umuligt. Tsk tsk. Men mange tak skal du have, krydser ihvertfald fingre for noget nattero snart.

Anmeld

16. maj 2011

Saram

Malle skriver:

Du har ret til at gå ind og bede personen om at skrue ned...

Jeg har selv stået i samme situation og efter at have været inde hos naboen og bede dem skrue ned skete der ikke noget, så min far ringede til politiet der kom og bad dem dæmpe sig... Det er nu to år siden og nu skruer de ned med det samme hvis min far beder dem om det....

Hm jeg troede bare ikke rigtig man kunne tillade sig det når det ikke engang er i den samme bygning. Men hvis det ikke snart holder op må jeg vist blive nød til det, selvom at jeg synes det er lidt uoverskueligt at skulle uden for nu og over i en anden bygning. Men er godt nok ved at blive sindsyg over det.

Anmeld

16. maj 2011

Saram

Kay skriver:

hvis det bliver ved efter 24 så ring til politiet... det har jeg gjort før... gidder ik finde mig i at andre ikke har respekt for folk der skal sove... slet ik i hverdagene...

Men er det ikk noget med at man selv skal bede dem om at skrue ned inden ?

Anmeld

16. maj 2011

Kay

Saram skriver:

Men er det ikk noget med at man selv skal bede dem om at skrue ned inden ?

det blev jeg slet ik spurgt om jeg ville... men du kan jo sige du er kvinde og gravid og ikke tør!?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.