Få nu fjernet hende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.044 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

Anonym trådstarter

Har så ondt inden i når den lille pige der som 2 årig fik ætsene syre hældt over sig ikke er blevet fjerne

Vil lige advare om at billederne for nogle ikke er så rare men her er der et link.

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-37917221:kommune-fjerner-ikke-%C3%A6tset-pige.html

Jeg har valgt at være annonym da jeg kender hende.

Kan slet ikke forstå hvordan nogle kan gøre det ved deres dejlige lille pige

Hun er noget af det sødeste, Håber virkelig hun komme hjem til sin far istedet for at være ved moderen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

twinny

Faren skulle bare have hende med det samme.....

Og hvem fanden kan få sig selv til at hølde syre udover sin lille datter????

Psykopater....

Det er simpelhen forfærdeligt...

Anmeld

16. maj 2011

Mi

Hold da op, er der virkelig stadig ikke sket noget i den sag

Anmeld

16. maj 2011

Anonym trådstarter

Mi skriver:

Hold da op, er der virkelig stadig ikke sket noget i den sag

Nej det er der desværre ikke

Anmeld

16. maj 2011

Mi

Anonym skriver:

Nej det er der desværre ikke

Jeg bliver sku så ked af at vide hvor ligeglad vores system er med børnene som har brug for dem

Anmeld

17. maj 2011

Christopher&Andreas

Anonym skriver:

Har så ondt inden i når den lille pige der som 2 årig fik ætsene syre hældt over sig ikke er blevet fjerne

Vil lige advare om at billederne for nogle ikke er så rare men her er der et link.

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-37917221:kommune-fjerner-ikke-%C3%A6tset-pige.html

Hun er noget af det sødeste, Håber virkelig hun komme hjem til sin far istedet for at være ved moderen

FY FOR HELVEDE  DE/HUN SKULLE SKU HAVE SAMME TUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FØJ FOR SATAN UNDSKYLD MIT SPROG

Anmeld

17. maj 2011

TbCp

Det er utroligt! Jeg forstår ikke hvorfor der skal gå så lang tid!

Stakkels stakkels pige.... og far!

Der er et eller andet galt i systemet.....

Anmeld

17. maj 2011

NinaNymannMadsen

puha stakkels pige. hun skulle jo ha været ved hendes far lige med det samme.

systemet er forskruet, lige så snart de ser et smuthul for ikk at hjælpe børn som har brug for det jamen så udnytter de det, sådan virker det da hvertfald i den her sag da

Anmeld

17. maj 2011

Bellinda89

Anonym skriver:

Fik lige en ordentlig klump galt i halsen der , kunne ikke læse hele artiklen.. 

Forhelvede mann.. Stakkels barn..!!

Sådan nogle mennesker der har gjort dette mod denne uskyldige pige , burde man virkelig på LOVLIG vis , smadre deres fucking ansigter til ukendelighed..!!

Red hende dog fra disse mennesker..!!

Hvis du kender hende , så synes jeg virkelig du skal samle oplysninger (prøve) , og så ned på kommunen , så må de krafthelvede tage sig sammen , og rede det lille pigebarn

Anmeld

17. maj 2011

Carina:-)

Det er en grim sag-og gad vide hvad den ender med,når nu det der ikke er sket noget .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.