Priser for ferie til Gran Canaria??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

797 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

Sesse89

Hej piger

Er der nogen af jer herinde som er rigtig gode til at finde priser ind på alle de sidder der tilbyder rejser? Jeg har prøvet så længe nu og finder ikk rigtig noget

Vi skal afsted 2 voksende og 1 barn på 11mdr.
Vi vil gerne rejse fra Billund til Gran Canaria.
Prisen skal være inkl hotel og mad.

Rejsen må maks koste 16.000kr

Håber i kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

sarahb

Vi har lige givet 6200 for en uge til Egypten med luksus hotel og All incl med 2 børn.. Så det burde ku findes til grand canarie til under 16000 ...
Ved faktisk ikk hvor de udbyder til grand canarie, men hva med spirs Star tours eller Google det måske..

Anmeld

16. maj 2011

sarahb

Prøv FDM travel de har rejser All incl.

Anmeld

16. maj 2011

JuelZ

Sesse89 skriver:

Hej piger

Er der nogen af jer herinde som er rigtig gode til at finde priser ind på alle de sidder der tilbyder rejser? Jeg har prøvet så længe nu og finder ikk rigtig noget

Vi skal afsted 2 voksende og 1 barn på 11mdr.
Vi vil gerne rejse fra Billund til Gran Canaria.
Prisen skal være inkl hotel og mad.

Rejsen må maks koste 16.000kr

Håber i kan hjælpe

http://www.spies.dk/bestil-pakkerejse?QueryDepID=12678&QueryCtryID=4826&QueryAreaID=8775&QueryResID=0&QueryDestID=0&QueryDepDate=20110726&QueryChkInDate=00010101&QueryDur=0&QueryRetDate=20110726&QueryChkOutDate=00010101&CategoryId=2&QueryRoomAges=|42%2c42%2c0&QueryUnits=1

Håber du kan bruge dette link

Anmeld

16. maj 2011

Sesse89

Det var os mere som maks pris alt under det vil jo være skønt

Så er der flere lommepenge at shoppe for.

Jeg har prøvet mig frem med google men den vil ikk hjælpe mig jeg er en dør til at finde det rette sted og tilbud fra flere evt.

Anmeld

16. maj 2011

Mussen2

Sesse89 skriver:

Det var os mere som maks pris alt under det vil jo være skønt

Så er der flere lommepenge at shoppe for.

Jeg har prøvet mig frem med google men den vil ikk hjælpe mig jeg er en dør til at finde det rette sted og tilbud fra flere evt.

Har du prøvet startour.dk, atlantisrejser.dk, spies.dk osv

De har alle sammen en side hvor der er tilbud og last minutes alt afhængig af om du skal afsted nu eller senere. Alternativt kan du søge på rejserfratyskland.dk, hvis du vil sparer penge og rejse derfra V ihar lige været afsted til Grand Canaria 2 voksne og et barn under 2 til ca 10.000 med halpension, mener jeg det kostede. Det var med Startour

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.