Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg vil prøve at lave en kage båd til min far når han bliver 50 år, er der nogen der kan hjælpe med billeder og en trin for trin opskrift?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Unnie skriver: Jeg vil prøve at lave en kage båd til min far når han bliver 50 år, er der nogen der kan hjælpe med billeder og en trin for trin opskrift?
har desværre ikke billeder men jeg ville bygge chokolade kage op på hinanden og til sidst skære hul i midten og skære til i siderne og så ligge fondant og blå royal ising som vand det blev super fint her masten brugte jeg sugerør overtrukket med brun fondant
Jeg har næsten lige lavet den her. Båden er også kage, det er lagt i lag, også har jeg skåret ud og til, og tilsidst smurt op inden fondant
Ved ikke om du kan bruge det her til noget... Det er en sørøverkage jeg lavede til min søn for 5 år siden, men du kan måske få ideer til opbygningen
Jamen det er faktisk bare samlingen... "træet" er sat på, stykke for stykke...
Okay smart Hvor lang tid tog den at lave?
Dot D skriver: Jeg har næsten lige lavet den her. Båden er også kage, det er lagt i lag, også har jeg skåret ud og til, og tilsidst smurt op inden fondant
Hej Dot hvordan har du lavet "vandet"
Hilsen
Laila
Laila T skriver: Hej Dot hvordan har du lavet "vandet" Hilsen Laila
Det er lavet af Piping Gel fra Wilton farvet med teal fra Wilton
Anasmor skriver: Ved ikke om du kan bruge det her til noget... Det er en sørøverkage jeg lavede til min søn for 5 år siden, men du kan måske få ideer til opbygningen
s**** den er FLOT
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128