Kage-båd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.656 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. maj 2011

Unnie

Jeg vil prøve at lave en kage båd til min far når han bliver 50 år, er der nogen der kan hjælpe med billeder og en trin for trin opskrift?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2011

Christopher&Andreas

Unnie skriver:

Jeg vil prøve at lave en kage båd til min far når han bliver 50 år, er der nogen der kan hjælpe med billeder og en trin for trin opskrift?

har desværre ikke billeder men jeg ville bygge chokolade kage op på hinanden og til sidst skære hul i midten og skære til i siderne og så ligge fondant og blå royal ising som vand det blev super fint her masten brugte jeg sugerør overtrukket med brun fondant

Anmeld

16. maj 2011

Dot D

Jeg har næsten lige lavet den her. Båden er også kage, det er lagt i lag, også har jeg skåret ud og til, og tilsidst smurt op inden fondant

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. maj 2011

Anasmor

Ved ikke om du kan bruge det her til noget... Det er en sørøverkage jeg lavede til min søn for 5 år siden, men du kan måske få ideer til opbygningen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. maj 2011

Unnie

Hold da op hvor er i bare super dygtige, det er helt fantastisk...Jeg skal godt nok bare lave en speed båd, men dejligt med lidt inspiration og trin for trin... Hvordan laver du det flotte mønster i fondandt den?

Anmeld

17. maj 2011

Anasmor

Jamen det er faktisk bare samlingen... "træet" er sat på, stykke for stykke...

Anmeld

17. maj 2011

Unnie

Okay smart  Hvor lang tid tog den at lave?

Anmeld

18. maj 2011

Laila T

Dot D skriver:

Jeg har næsten lige lavet den her. Båden er også kage, det er lagt i lag, også har jeg skåret ud og til, og tilsidst smurt op inden fondant

Hej Dot hvordan har du lavet "vandet"

Hilsen

Laila

Anmeld

18. maj 2011

Dot D

Laila T skriver:

Hej Dot hvordan har du lavet "vandet"

Hilsen

Laila

Det er lavet af Piping Gel fra Wilton farvet med teal fra Wilton

Anmeld

18. maj 2011

LenaJohansen

Anasmor skriver:

Ved ikke om du kan bruge det her til noget... Det er en sørøverkage jeg lavede til min søn for 5 år siden, men du kan måske få ideer til opbygningen

s**** den er FLOT 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.